Louisevt skriver:
Nej det er godt nok for dårligt! Jeg har skrevet en mail til dem, hvor skriver at jeg ved at de er klar over det er et problem men at de på trods af det stadig sælger dem! Jeg har også skrevet at jeg ønsker mine penge igen uden at betale ekstra porto! Nu må jeg vente og se hvad de svarer! Det er godt nok øv! Kan tasken så bruges efter den er luftet og vasket ?
Da jeg ringede og sagde noget i stil med det, du skrev, så fik jeg at vide, at de jo ikke kunne vide, hvor slemt det var med lugten, og jeg skulle vente med at returnere den til den havde luftet i en uge. Jeg skal selv betale de 75 kr det koster i porto, at returnere pakken. Så vil de vurdere, om de synes, at det er slemt nok til at det kan være en reklamation. Ellers er det bare en alm. returvarer, og du får kun kr. 400 retur. Smukt ikke.
Nu har min hængt ude på terrassen siden i søndags. Den lugter stadig lidt for meget, men det er blevet MEGET bedre, og jeg tror på, at den nok skal blive god. Jeg skal først have mine børn om knap 2 mdr, så der er tid nok.
Når det er sagt, så er det SÅ ringe, at de sælger tasker, der lugter så slemt. De har sågar haft folk inde i butikken, som har returneret taskerne pga lugten.
Anmeld