Pyyh den lugter - Gaia og Ko Carry All

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Louisevt

Hej Øv jeg modtog min blue fish carry all fra babyhome igår og den lugter også frygteligt!hele lejligheden lugter! Jeg er blevet nødt til at vaske alt hvad jeg puttede i tasken igår  og bleerne måtte jeg smide ud ;( øv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Vial

Louisevt skriver:

Hej Øv jeg modtog min blue fish carry all fra babyhome igår og den lugter også frygteligt!hele lejligheden lugter! Jeg er blevet nødt til at vaske alt hvad jeg puttede i tasken igår  og bleerne måtte jeg smide ud ;( øv!!!

DET ER SÅ FOR DÅRLIGT! De vil jo ikke en gang love dig, at du får pengene og porto frem og tilbage retur. Tænk at sælge sådan noget lort! Kan trøste dig med, at det har hjulpet at den hænger ude - samt jeg har vasket den på skåneprogram UDEN skyllemiddel og i et dynebetræk. Lugten kommer fra inprenering af ydersiden har jeg fundet ud af. Prøv at luft den et par uger! Pøj pøj med et møgkøb!

Anmeld

24. juni 2010

Louisevt

Nej det er godt nok for dårligt! Jeg har skrevet en mail til dem, hvor skriver  at jeg ved at de er klar over det er et problem men at de på trods af det stadig sælger dem! Jeg har også skrevet at jeg ønsker mine penge igen uden at betale ekstra porto! Nu må jeg vente og se hvad de svarer! Det er godt nok øv! Kan tasken så bruges efter den er luftet og vasket ?

Anmeld

24. juni 2010

Vial

Louisevt skriver:

Nej det er godt nok for dårligt! Jeg har skrevet en mail til dem, hvor skriver  at jeg ved at de er klar over det er et problem men at de på trods af det stadig sælger dem! Jeg har også skrevet at jeg ønsker mine penge igen uden at betale ekstra porto! Nu må jeg vente og se hvad de svarer! Det er godt nok øv! Kan tasken så bruges efter den er luftet og vasket ?

Da jeg ringede og sagde noget i stil med det, du skrev, så fik jeg at vide, at de jo ikke kunne vide, hvor slemt det var med lugten, og jeg skulle vente med at returnere den til den havde luftet i en uge. Jeg skal selv betale de 75 kr det koster i porto, at returnere pakken. Så vil de vurdere, om de synes, at det er slemt nok til at det kan være en reklamation. Ellers er det bare en alm. returvarer, og du får kun kr. 400 retur. Smukt ikke.

Nu har min hængt ude på terrassen siden i søndags. Den lugter stadig lidt for meget, men det er blevet MEGET bedre, og jeg tror på, at den nok skal blive god. Jeg skal først have mine børn om knap 2 mdr, så der er tid nok.

Når det er sagt, så er det SÅ ringe, at de sælger tasker, der lugter så slemt. De har sågar haft folk inde i butikken, som har returneret taskerne pga lugten.

Anmeld

25. juni 2010

Louisevt

En dejlig update Jeg blev for lidt siden ringet opaf babyhome som sagde at de ville sende mig en ny pusletaske uden at jeg skulle sende den gamle retur! ´Hun var meget flink ! Så nu er jeg glad igen!

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

Louisevt skriver:

En dejlig update Jeg blev for lidt siden ringet opaf babyhome som sagde at de ville sende mig en ny pusletaske uden at jeg skulle sende den gamle retur! ´Hun var meget flink ! Så nu er jeg glad igen!

Sikke en forskel på behandlingerne! Sæææære butik!

Men super for dig jo

Anmeld

25. juni 2010

Vial

Tak for tippet.

Har nu også ringet til dem.. fik det samme svar som tidligere, men refererede til din opringing.

Blev bedt om at ringe til en Laila, som nu vil sende mig en ny uden at sende den gamle retur!

1000 tak for du lige skrev det her i tråden

Anmeld

26. juni 2010

Louisevt

Det var så lidt ! Selvfølgelig skal du også have en ny taske

Anmeld

26. juni 2010

Vial

Det var så lidt ! Selvfølgelig skal du også have en ny taske

Jeg blev ringet op efterfølgende om, at folk havde læst på Nettet, at man kan få tilsendt en ny gratis taske, hvis den lugter!! Så nu står de i et dilemma. De har dog besluttet i overensstemmelse med almindelig god praksis, at folk skal returnere deres tasker for at få en ny.

Utroligt at folk skal udnytte sådan noget!  Wonder why butikker nogle gange må være lidt på vagt - og tage den lange besværlige vej!

Der bliver i hvert fald ikke sendt flere tasker fra det firma med mindre man returnerer en lugte-taske.

Jeg er jo super glad for du skrev det, så jeg også kunne benytte mig af det. Måske naivt, men troede ikke at alle mulige med Gaia & Ko tasker købt hos dem ville benytte muligheden for at score en ekstra taske!

Anmeld

26. juni 2010

anmaj

jeg har en All in One... er super glad for den og den er også STOR! men den har aldrig lugtet...

En af grundene til at den lugter kan jo godt være fordi den kun har ligget på lager i sin plastindpakning.. men trælst det har bredt sig til hele huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.