Yrsa skriver:
Sidder lige og tænker på, ud fra en anden debat, om vi som mødre har en urealistisk forventning til vægt og krop som mødre, altså at den skal se ud som før?...
Vejer I hvad I vil...vejer i det samme som da I var teenagere og er I tilfredse?
Kan man forvente at have samme vægt som mor og "voksen" som da man var ung og smækker...(dem der nu var det, jeg var ikke en af dem..
)
Synes egentlig jeg har været ret heldig efter 2 (½
graviditeter... Har ingen strækmærker til trods for store vægtøgninger begge de første gange (+25 kg og +31 kg), har tabt dem alle rimelig hurtigt igen (4 mdr og 9 mdr) og nu er jeg så 28 uger henne i 3. graviditet og har taget 14-15 kg på
Så det bli'r sikkert nogenlunde det samme som de andre gange, desværre.... Spiser sundt og passer på, men jeg er åbenbart en af dem der bare tager meget på...
Jeg er normalvægtig når jeg ikke er gravid, så har det træls med at blive så stor, når jeg er gravid...
Jeg er 180 cm og vejer normalt 70-72 kg, har det dog allerbedst på 67-68 kg, så håber jeg kan få losset vægten derned, når jeg har født og kan komme igang med at tabe mig....
Nogle siger jo det er mega svært at tabe sig efter nummer 3 (fik jeg nu også at vide efter nummer 2
) men jeg skal bare ikke veje så meget som et kg over min førvægt!!!!! Skal nok komme derned igen!!!! 
Jeg har mit gode trick medat lægge skinny jeans frem noget tid efter fødslen, og prøve dem med ugers mellemrum... Det er fedt lige at ku hive dem lidt længere op for hver gang og jeg ELSKER skinny jeans, så dem SKAL jeg bare i igen......
Anmeld