Yrsa skriver:
Hvis du er 158cm så er normalvægten mellem 52-63 kg....omkring 58 er lige i midten...her er et skema:
http://www.slankesiden.dk/index.php?menuID=9
Tusind tak søde Yrsa...
Så skal jeg altså veje der imellem... Jeg har aldrig rigtig været tynd og slank.. vi er kraftigt byggede i min alder, og da jeg blev 17-18 år voksede mine bryster HELT vildt.. Jeg tog i Change og fik dem målt til en 80H... Her efter jeg er stoppet med at amme - og desværre har taget alt for meget på i gravidteten siger den 85I.. Med dem taget i betragtning, tænker jeg at jeg nok kommer tættere på de 74kg når jeg engang blir slank, for de vejer jo godt.. Når jeg førhen har tabt mig, har jeg aldrig rigtig tabt mig på brysterne, så det tror jeg heller ikke at jeg gør denne gang..
Hvad jeg forventer nu hvor jeg er blevet mor.. Tjah, eftersom jeg heller ikke var slank før - og ik har været det siden jeg var barn, så forventer jeg at jeg blir en super lækker mor... Slank og opstrammet.. Nu skal det sq ske!! Godt nok ligner min mave en omgang stribet flæsk, men man kunne jo håbe på det blev bedre når det blev strammet op?? ;-)
Anmeld