Urealistiske mål for en mor-krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

Er siker på du nok skal komme derned hvor du ønsker at være... jeg var heller ikke slank som ung men vejer nu det samme som da jeg var 16 år og der var jeg jo ikke helt udvokset, så det kan altså lade sig gøre...bare vent...

Og sikke god højde du har...jeg er bare en lille fis i forhold..

Hehe ja højden er nu meget rar at ha ;-)

Lige nu tænker jeg ikke så meget på tallet.. Jeg vil bare derned hvor jeg er tilfreds med mig selv, og så er det der vægten skal stå.. Det vil ikke være pænt til mig og være helt tynd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Svei

Renée88 skriver:

Hehe ja højden er nu meget rar at ha ;-)

Lige nu tænker jeg ikke så meget på tallet.. Jeg vil bare derned hvor jeg er tilfreds med mig selv, og så er det der vægten skal stå.. Det vil ikke være pænt til mig og være helt tynd..

Lige sådan gør jeg også...men jeg synes bare omrking 60 kg det lyder godt... og ser godt ud.. men måske jeg stopper halvvejs...nu må vi se...

Anmeld

20. juni 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

Lige sådan gør jeg også...men jeg synes bare omrking 60 kg det lyder godt... og ser godt ud.. men måske jeg stopper halvvejs...nu må vi se...

Men jeg er da spændt på hvad tallet siger når jeg blir tilfreds ;-)

Og mon ikke du nok skal nå ned på de 60 ? Med din vilje, så tror jeg på den ;-)

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Renée88 skriver:

Men jeg er da spændt på hvad tallet siger når jeg blir tilfreds ;-)

Og mon ikke du nok skal nå ned på de 60 ? Med din vilje, så tror jeg på den ;-)

Det håber jeg at jeg gør...Og ja, det bliver da lidt sjovt at se hvornår du synes det er der du skal være...jeg sagde bare under 70 kg da jeg skulle tabe mig og det kan man jo også sige at 60 kg er...

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Tanja78 skriver:

Hvis man er 1,58 skal man veje omkring 58-59 for at være normalvægtig, ellers hedder det undervægtig. Jeg havde snakken med min læge, er selv 1,58. Bare lige så du ved det  (at det i hvert fald ikke er for meget)

Men jeg syntes bedre om hvordan jeg så ud, da jeg vejede de der 50-51 kg...

Har ærligt talt aldrig regnet min "optimale" vægt ud - bare set mig i spejlet

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Har det nøjagtig lige sådan, jeg 'gad' heller ikke, det ville jo alligevel være spildt Sagt med et smil på læben.
Jeg må nu indrømme at jeg går og  lurer meget efter om der skulle komme flere strækmærker, for det ville jeg være ked af. Det andet kan der jo for det meste gøres noget ved

Måske man kan være heldig ikke at få nogen, netop fordi man ikke har strammet op

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Tanja78 skriver:

Så er det jo hellere ikke for meget som der blev skrevet - det var til den jeg kommenterede!  at det var normalt.

Men de 5 kg er jo ekstra tydelige når man ikke er højere!

Anmeld

20. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg har vejet det samme lige siden jeg var teenager - blot vokset i højden.

Så inden graviditet med Frederic var jeg 60kg og 179 cm, min fedt% lå dengang på 12... Men boed også næsten i fitness center - styrketræned 1 gang om dagen og ellers hold gerne 1-3 hver dag.

Jah øh min drøm er at nå de 60 kg igen, men realistisk så nej. Tog små 14 kg på under graviditet og havde en slut vægt på 74 kg. Der har den så ligget i snart 2 år - SUK....

Anmeld

20. juni 2010

XXSS

Mor til David skriver:

Men de 5 kg er jo ekstra tydelige når man ikke er højere!

Jaa på nogle er de især mig hahah!

Anmeld

20. juni 2010

LinLin

Tanja78 skriver:

Jaa på nogle er de især mig hahah!

Det var de jo så også på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.