Men ja jeg vil også gerne ned omkring de 58-60 kg (er 1,58) når jeg er færdig med denne graviditet. Før jeg blev gravid for 2. gang, var jeg lige nået ned på den vægt jeg havde før jeg blev gravid med Olivia, og den hed på daværende tidspunkt 63 kg (havde for meget slam i kroppen som min zoneterapeut/akupunktør fortalte mig). Og derfor var jeg rent faktisk på kur inden jeg fandt ud af at jeg var gravid igen - ville gerne lige slippe de sidste 5 kg.
Er nu oppe på ca. 80 kg vil jeg tro, det vejede jeg også under sidste graviditet (alt for meget for min højde
)
Men føder om små 4 uger, så håber jeg på at komme rimelig hurtig i gang med motionen igen og denne gang vil jeg tabe alle kg via kost og motion - jeg er ikke en af de typer der taber mig via amning og min mave fungerer kun hvis jeg dyrker motion - så derfor har jeg førhen haft problemer med at tage hurtigt på, idet jeg ikke altid kunne komme på toilettet.
I mine unge dage vejede jeg for lidt omkring 44-45 kg var meget skinny (men havde hellere ikke det bedste forhold til mad i min hhx tid) - i dag har jeg et sundt forhold til mad og motion.
Så ned på lige under 60 er ideelt for mig, jeg kommer aldrig under 55 igen og det har jeg indset, så skal jeg i hvert fald ikke spise noget eller som en fugl og den proces er jeg helt færdig med 
Anmeld