Hudløs numse samt Skaml....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

StineW

Jeg kan helt klart anbefale at du smøre med Lansinoh Lanolin careme. Det er det produkt i verden der er tættest på vores egen hudfedt. De gange Emma har haft rød numse, er det gået væk efter en gangs smøring.

Jeg ved den oprindeligt er beregnet til amning, men den er virkelig en mirakel creme. Jeg bruger den til sår, rød næse, rød numse, læbepommade og alt muligt andet.

Den er desuden ikke tilsat alt muligt skidt og er hyper allergivenlig. Den kan købes på apoteket.

God bedring med prinsessen.

Kh Stine

www.sitbag.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

XXSS

MoarJ skriver:

Det er jo knap så fedt... Har kun puder og zinksalve...

Ja, så hellere lad være med at smøre med noget..  Det går snart væk igen, bare giv enden lidt luft...

Anmeld

17. juni 2010

L.J.L

MoarJ skriver:

Hedder det bare E vitamin? selvfølgelig ikke noget jeg har hjemme nu...

ja det hedder bare E-vitamin salve. Det er ren E-vitamin og det heler huden på meget kort tid! Lauritz havde meget sart hud da han var hel lille, og var ofte hudløs på numsen. Når jeg smurte E-vitamin på var det meget bedre ved næste bleskift.

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Inotyol creme fra apoteket er helt fantastisk når der er hul på numser og lignende...

Vi har brugt det til de to store, og har det på lager til nødsituationer...

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

av.... det har vi ogå prøvet!

det eneste der hjælper Nikoline er kogte koldtvandsklude...

du tager en ren stofble, og klipper den i stykker der passer til området den skal ligge på... så koger du stykkerne i vand i ca 5 minutter...

imens skolder du en skål med låg, og når kludene er kogt, fisker du dem op med en gaffel, over i den sterile bøtte...

når de er kølet af, klasker du en klud på hver balle (der hvor problemet er) ved hvert ble skift... de er ret våde, men det går lige et døgns tid, så virker de

Anmeld

17. juni 2010

LotteN

uha, det lyder godt nok ikkerart. stakkels lille julie da.

Har du fået fat på lægen? hvad sagde lægen til det, hvis du fik fat i ham/hende selvfølgelig

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

uha, det lyder godt nok ikkerart. stakkels lille julie da.

Har du fået fat på lægen? hvad sagde lægen til det, hvis du fik fat i ham/hende selvfølgelig

Har ikke haft fat i lægen, da det faktisk var meget bedre til morgen... Kogtvands klude er fantastiske...

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

av.... det har vi ogå prøvet!

det eneste der hjælper Nikoline er kogte koldtvandsklude...

du tager en ren stofble, og klipper den i stykker der passer til området den skal ligge på... så koger du stykkerne i vand i ca 5 minutter...

imens skolder du en skål med låg, og når kludene er kogt, fisker du dem op med en gaffel, over i den sterile bøtte...

når de er kølet af, klasker du en klud på hver balle (der hvor problemet er) ved hvert ble skift... de er ret våde, men det går lige et døgns tid, så virker de

Det har hjulpet virkelig meget... Skyndte mig fluks af lave nogen igår, efter jeg fik svar herinde...

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Det har hjulpet virkelig meget... Skyndte mig fluks af lave nogen igår, efter jeg fik svar herinde...

godt:0) det er det eneste der dur her, når det går galt

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

godt:0) det er det eneste der dur her, når det går galt

Det er første gang jeg har set det så slemt... Hun hev også i bleen igår aftes som at det irriterede hende.. Så hun fik bleen af og hyggede sig med at tuller rundt med bar numse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.