Av for satan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

mullesmith2

Har simpelthen sendt en mail. til jobcentret kan slet ikke tale med dem fordi jeg er så ked af det og bare tuder og tuder. Her er Mailen jeg lige har sendt:

Hej
Jeg har søgt kontanthjælp fra d.17.6.2010. I den forbindelse er jeg blevet bedt om at starte på Markman i Aalborg. Jeg er tvillingegravid i uge 18 og lider meget af bækkenløsning, hvilket jeg går til fys. med. Jeg har svært ved at gå og køre bil pga. det og har idag været hos min læge for 2. gang pga. smerter i bækken og han mener jeg skal sygemeldes så han har bedt mig få nogle papire fra jer som han skal skrive på. Har snakket med en kvinde over tlf. hos jer og hun siger jeg ikke kan blive sygemeldt før uge 20 som var planen fra starten da jeg søgte. Hvis dette er tilfældet vil jeg meget gerne angive en klage over den manglende empati og forståelse over for min situation. Og kan jo nok blive nødsaget til først skulle være kontanthjælpsmodtager fra. d.12 Juli 2010 hvor jeg går ind i uge 20 af min graviditet.
Jeg har fået tildelt en sagbehandler ved navn Lene Bentsen.

Louise Smith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Dot D

mullesmith2 skriver:

Har simpelthen sendt en mail. til jobcentret kan slet ikke tale med dem fordi jeg er så ked af det og bare tuder og tuder. Her er Mailen jeg lige har sendt:

Hej
Jeg har søgt kontanthjælp fra d.17.6.2010. I den forbindelse er jeg blevet bedt om at starte på Markman i Aalborg. Jeg er tvillingegravid i uge 18 og lider meget af bækkenløsning, hvilket jeg går til fys. med. Jeg har svært ved at gå og køre bil pga. det og har idag været hos min læge for 2. gang pga. smerter i bækken og han mener jeg skal sygemeldes så han har bedt mig få nogle papire fra jer som han skal skrive på. Har snakket med en kvinde over tlf. hos jer og hun siger jeg ikke kan blive sygemeldt før uge 20 som var planen fra starten da jeg søgte. Hvis dette er tilfældet vil jeg meget gerne angive en klage over den manglende empati og forståelse over for min situation. Og kan jo nok blive nødsaget til først skulle være kontanthjælpsmodtager fra. d.12 Juli 2010 hvor jeg går ind i uge 20 af min graviditet.
Jeg har fået tildelt en sagbehandler ved navn Lene Bentsen.

Louise Smith

Det var godt du sendte den mail, kort og kontant. Det må de helt sikkert tage stilling til nu... Flot skrevet,når man tænker på din situation 

Anmeld

23. juni 2010

mullesmith2

Dot D skriver:

Det var godt du sendte den mail, kort og kontant. Det må de helt sikkert tage stilling til nu... Flot skrevet,når man tænker på din situation 

Ja jeg kan jo ik rigtig gøre andet end at skrive det sådan, det må de da kunne forstå og reagere på. Har aldrig oplevet så dårlig behandling nogen steder før, det er jo ikke noget man går og ønsker at man får bækkenløsning eller for den sagsskyld at komme på kontanthjælp, men det var jeg simpelthen nød til pga. at jeg ik har haft nok arbejdstimer til at få noget fra min fagforening. Og jeg var nød til at opsige mit rengørringsjob som jeg havde planlagt jeg skulle have her i sommerferien og så skulle jeg starte på pædagodseminariet til august, det skal jeg så have udskudt til næste år. Føler mig simpelthen bundet på hænder og fødder.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.