Av for satan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

mullesmith2

Tanja78 skriver:

Jeg har haft problemer med min ischiasnerve under begge graviditeter og det gør virkelig nas.. Du kan henvende dig til egen læge og evt. får en henvisning til en fysioterapeut, det skulle jeg hjælpe har jeg hørt (måske en dog ide når du venter to - det bliver kun værre). Jeg fik det dog ikke, men prøv at tage snakken med din læge.

Det må jeg høre om han kan give mig en henvisning til i morgen så. det vilel være dejligt at få det fikset. Ja det gør bare ondt hele vejen ned i benen og balderne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Nadia&Daniel

Av av

Anmeld

15. juni 2010

Nadia&Daniel

mullesmith2 skriver:

Det kan bare ik blive værre snart med alle de problemer... det er sku godt man får noget godt ud af at være gravide  bliver spændende med scanning får i kønnet afide så?

Det er nemlig MDscanningen  - men vi har valgt ikke at vide kønnet før jeg føder

Anmeld

15. juni 2010

henh01

Åh veed lige nøjagtigt hvad du mener. Jeg er kun 17+3 og fik så voldsomme smerter i ryggen i onsdags hvorfor jeg i samråd med lægen blev sygemeldt på ubestemt tid. Det er nemlig meget lang tid før termin, og er meget bekymret for at blive fyret efter de nye regler er trådt i kræft. Men kan dårligt få det herhjemme til at fungere så at arbejde oveni ville jeg slet ikke kunne holde til. Sover ikke om natten og har dage hvor jeg ikke kan gå

Kan du evt blive sygemeldt så ryggen kan få lidt fred?

Anmeld

15. juni 2010

mullesmith2

Nadia&Daniel skriver:

Det er nemlig MDscanningen  - men vi har valgt ikke at vide kønnet før jeg føder

Jeg kan slet ik vente med at vide kønnet som vi finder ud af på mandag  Men kan godt se det spændende i at vente

Anmeld

15. juni 2010

Nadia&Daniel

Stod det til mig alene vidste jeg kønnet (eller ihver faldt fra imorgen af), men min forlovede har altid gerne ville vide det først ved fødsel, og jeg var at jeg ville ikke kunne holde min mund eller også vil jeg købe tøj som afslører alt alt for meget.. Så vi venter - men tro mig, det er hårdt..

Anmeld

15. juni 2010

mullesmith2

henh01 skriver:

Åh veed lige nøjagtigt hvad du mener. Jeg er kun 17+3 og fik så voldsomme smerter i ryggen i onsdags hvorfor jeg i samråd med lægen blev sygemeldt på ubestemt tid. Det er nemlig meget lang tid før termin, og er meget bekymret for at blive fyret efter de nye regler er trådt i kræft. Men kan dårligt få det herhjemme til at fungere så at arbejde oveni ville jeg slet ikke kunne holde til. Sover ikke om natten og har dage hvor jeg ikke kan gå

Kan du evt blive sygemeldt så ryggen kan få lidt fred?

Jeg er "heldigvis" arbejdsløs, så det eneste jeg ville skulle sygemeldes fra er sådan et kursus kommunen vil have mig på som handler om hvordan man søger jobs og uddannelser lidt latterligt eftersom man ved hvad man skal og sådan men sådan er det jo  

Anmeld

15. juni 2010

mullesmith2

Nadia&Daniel skriver:

Stod det til mig alene vidste jeg kønnet (eller ihver faldt fra imorgen af), men min forlovede har altid gerne ville vide det først ved fødsel, og jeg var at jeg ville ikke kunne holde min mund eller også vil jeg købe tøj som afslører alt alt for meget.. Så vi venter - men tro mig, det er hårdt..

Ja det kan jeg simpelthen godt forstå du har det sådan

Anmeld

15. juni 2010

mullesmith2

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

15. juni 2010

Nadia&Daniel

mullesmith2 skriver:

Så kan jeg også overraske jer herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.