mullesmith2 skriver:
Er simpelthen så ked af det lige nu. har været ved lægen idag for anden gang på en uge pga. de her smerter i bækken og lænden. Jeg skulle snakke med ham om sygemelding idag og han sagde selvfølgelig at det skulle jeg nok blive han skulle bare have nogen papire fra kommunen som han skulle skrive på og så var det det. Så ringer jeg til kommunen da jeg kommer hjem og fortæller dem hvordan det ser ud at jeg er i uge 18 og døjer mere og mere med mit bækken (kan ikke køre bil mere pga. det) og at de har sendt mig på det her Kursus jeg skal sygemeldes fra. Det kan jeg så bare ikke før uge 20 siger hun så!!! Så skal det ihvertfald være meget slemt med blødninger og indlæggelse og det ene og det andet før man kan sygemeldes før uge 20... Jeg er sku direkte måløs over den manglende empati på en eller anden måde men det undre mig godt nok heller ikke. Jeg blev fuldstændig rasende og kunne bare mærke tårene presse sig på og blev simpelthen nød til at lægge røret på mens hun snakkede og snakkede om at graviditet ikke er en sygdom og bla. bla. Shit jeg er virkelig bare så ked af det kan slet ikke stoppe med at tude lige nu. Går her i smerter og så siger hun gudhjælpemig sådan en gang lort. Kraftedme så ringe. skal sku ikke risikere at miste mine to babyer pga. at jeg ik kan blive sygemeldt men skal gå på kursus hvor to af dagene er fitness træning
ÅÅÅHH hvor har jeg ondt af dig, Havde selv meget slem bækkenløsning, med kørestol og hvad der ellers var at få af hjælpemidler. Jeg kan ikke forstå at din læge ikke kan sygemelde dig uden at kommunen skal ind over. Tror jeg ville banke lidt kraftigt i bordet hos lægen, som så må hjælpe dig.
for at du får den hjælp du skal have, det har du brug for. Hvis du har nogle spørgsmål om bækkenløsning må du gerne skrive til mig privat, hvis du har brug for lidt støtte. Så vil jeg hjælpe det jeg kan.
Knus fra Dot, der forstår dine smerter
Anmeld