Av for satan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

mullesmith2

anjada skriver:

Åh hvor er det bare træls for dig Jeg er kun 14 uger henne, og  har selv lige været sygemeldt i en måned pga stærke smerter i lænden, kunne ikke holde til at sidde eller ligge ret lang tid af gangen, men at gå rundt var heller ikke et hit. jeg har brugt varmepude, og det har hjulpet meget, men kan godt mærke i dag at det ikke er helt ovre endnu, for det har været helt tosset i dag, og det er kun 2 dage jeg har været på arbejde jeg arbejder som handicaphjælper, men sådan som jeg har det med lænden, har jeg nogen gange selv brug for en hjælper

Ja man bliver godt nok helt spasser når man får så ondt at benene er ved at knække sammen under en når man rejser sig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Har også strejfet mig den tanke med at komme til noget svømning, kunne være lækkert. Jeg spiser faktisk slet ikke mere end jeg plejer så håber da ikke vægten stiger alt for meget har taget ½kg på siden uge 8 hvor jeg blev vejet hos lægen.  Men tak for de gode råd.

Det er bare bedst hvis du får en fysioterapeut med ind over, så du ikke overanstrenger led og sener. Jeg har taget 3 kilo på nu i 29. uge. Tror du vil blive overrasket over, hvor svært det er at tage på, når man selv er lidt plus og venter twins. Helt seriøst har prøvet mange kure, men at vente twins har givet mig min ungpige krop igen. Er det ikke helt sort! Jeg kan bare ikke ha' så meget mad i mig og sukker er helt vammelt i min mund! Har jeg så aldrig oplevet før!

Anmeld

16. juni 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Er ikke blevet tjekket for det men skal til lægen idag da jeg også klør helt afsindigt over hele kroppen og får knopper flere steder der bare klør og klør. Jeg vil selvfølgelig også høre ham om min læn og hofter om det kan være begynnende bækkenløsning

Skal også bede ham om at skrive et eller andet ned på et stykke papir så jeg ikke behøver komme i aktivering fra på mandag. Er det fejt at slippe uden om på den måde?

Nej, det er på ingen måde, at snyde sig udenom, når du har smerter! Da jeg havde bækkenløsning kunne jeg ikke gå 5 meter fra seng til toilet uden hjælp, det gjorde ubeskriveligt ondt! Så det kan du roligt gøre med god samvittighed! 

Anmeld

16. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Det er bare bedst hvis du får en fysioterapeut med ind over, så du ikke overanstrenger led og sener. Jeg har taget 3 kilo på nu i 29. uge. Tror du vil blive overrasket over, hvor svært det er at tage på, når man selv er lidt plus og venter twins. Helt seriøst har prøvet mange kure, men at vente twins har givet mig min ungpige krop igen. Er det ikke helt sort! Jeg kan bare ikke ha' så meget mad i mig og sukker er helt vammelt i min mund! Har jeg så aldrig oplevet før!

Jeg har faktisk også kun taget ½ kilo på siden uge 8 det er simpelthen ik meget syntes jeg ik det er jeg kun rigtig glad for måske jeg er slankere et par uger efter jeg har født end jeg var da jeg blev gravid hvem ved hihi kunne være lækkert.

Anmeld

16. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

Jeg har faktisk også kun taget ½ kilo på siden uge 8 det er simpelthen ik meget syntes jeg ik det er jeg kun rigtig glad for måske jeg er slankere et par uger efter jeg har født end jeg var da jeg blev gravid hvem ved hihi kunne være lækkert.

Anmeld

16. juni 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Nej, det er på ingen måde, at snyde sig udenom, når du har smerter! Da jeg havde bækkenløsning kunne jeg ikke gå 5 meter fra seng til toilet uden hjælp, det gjorde ubeskriveligt ondt! Så det kan du roligt gøre med god samvittighed! 

Fik godt nok ikke skrevet noget ned fra lægen men har fået en henvisning hos en fysioterapeut her d. 28 juni. Lægen mente det var bækkenløsning eftersom det gjorde pisse ondt der hvor han trykkede.  har lyst til at tude så ondt kan det gøre øv

Anmeld

16. juni 2010

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Samtidig døjer jeg også med smerter (som kommer og går) i venstre side - har en vandcyste  Skal heldigvis til scanning imorgen, så jeg skal også lige høre ang. alt dette..

Godt man kan gå til lægen, så må vi håber han/hun kan sige noget som hjælper

Sådan har været til MD-scanning i dag - og min vandcyste er blevet mindre (den startede med at være 5 cm. og er NU 2½ cm - så det går den rigtige vej)

Anmeld

17. juni 2010

mullesmith2

mullesmith2 skriver:

Fik godt nok ikke skrevet noget ned fra lægen men har fået en henvisning hos en fysioterapeut her d. 28 juni. Lægen mente det var bækkenløsning eftersom det gjorde pisse ondt der hvor han trykkede.  har lyst til at tude så ondt kan det gøre øv

Er det egentlig ik tidligt at få bækkenløsning i uge 16? Ved ik om det er fordi det er med tvillinger eller hvad?

Anmeld

23. juni 2010

mullesmith2

Er simpelthen så ked af det lige nu. har været ved lægen idag for anden gang på en uge pga. de her smerter i bækken og lænden. Jeg skulle snakke med ham om sygemelding idag og han sagde selvfølgelig at det skulle jeg nok blive han skulle bare have nogen papire fra kommunen som han skulle skrive på og så var det det. Så ringer jeg til kommunen da jeg kommer hjem og fortæller dem hvordan det ser ud at jeg er i uge 18 og døjer mere og mere med mit bækken (kan ikke køre bil mere pga. det) og at de har sendt mig på det her Kursus jeg skal sygemeldes fra. Det kan jeg så bare ikke før uge 20 siger hun så!!! Så skal det ihvertfald være meget slemt med blødninger og indlæggelse og det ene og det andet før man kan sygemeldes før uge 20... Jeg er sku direkte måløs over den manglende empati på en eller anden måde men det undre mig godt nok heller ikke. Jeg blev fuldstændig rasende og kunne bare mærke tårene presse sig på og blev simpelthen nød til at lægge røret på mens hun snakkede og snakkede om at graviditet ikke er en sygdom og bla. bla. Shit jeg er virkelig bare så ked af det kan slet ikke stoppe med at tude lige nu. Går her i smerter og så siger hun gudhjælpemig sådan en gang lort. Kraftedme så ringe. skal sku ikke risikere at miste mine to babyer pga. at jeg ik kan blive sygemeldt men skal gå på kursus hvor to af dagene er fitness træning  

Anmeld

23. juni 2010

Dot D

mullesmith2 skriver:

Er simpelthen så ked af det lige nu. har været ved lægen idag for anden gang på en uge pga. de her smerter i bækken og lænden. Jeg skulle snakke med ham om sygemelding idag og han sagde selvfølgelig at det skulle jeg nok blive han skulle bare have nogen papire fra kommunen som han skulle skrive på og så var det det. Så ringer jeg til kommunen da jeg kommer hjem og fortæller dem hvordan det ser ud at jeg er i uge 18 og døjer mere og mere med mit bækken (kan ikke køre bil mere pga. det) og at de har sendt mig på det her Kursus jeg skal sygemeldes fra. Det kan jeg så bare ikke før uge 20 siger hun så!!! Så skal det ihvertfald være meget slemt med blødninger og indlæggelse og det ene og det andet før man kan sygemeldes før uge 20... Jeg er sku direkte måløs over den manglende empati på en eller anden måde men det undre mig godt nok heller ikke. Jeg blev fuldstændig rasende og kunne bare mærke tårene presse sig på og blev simpelthen nød til at lægge røret på mens hun snakkede og snakkede om at graviditet ikke er en sygdom og bla. bla. Shit jeg er virkelig bare så ked af det kan slet ikke stoppe med at tude lige nu. Går her i smerter og så siger hun gudhjælpemig sådan en gang lort. Kraftedme så ringe. skal sku ikke risikere at miste mine to babyer pga. at jeg ik kan blive sygemeldt men skal gå på kursus hvor to af dagene er fitness træning  

ÅÅÅHH hvor har jeg ondt af dig, Havde selv meget slem bækkenløsning, med kørestol og hvad der ellers var at få af hjælpemidler. Jeg kan ikke forstå at din læge ikke kan sygemelde dig uden at kommunen skal ind over. Tror jeg ville banke lidt kraftigt i bordet hos lægen, som så må hjælpe dig.  for at du får den hjælp du skal have, det har du brug for. Hvis du har nogle spørgsmål om bækkenløsning må du gerne skrive til mig privat, hvis du har brug for lidt støtte. Så vil jeg hjælpe det jeg kan.

Knus fra Dot, der forstår dine smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.