Av for satan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

mullesmith2

anjada skriver:

Åh hvor er det bare træls for dig Jeg er kun 14 uger henne, og  har selv lige været sygemeldt i en måned pga stærke smerter i lænden, kunne ikke holde til at sidde eller ligge ret lang tid af gangen, men at gå rundt var heller ikke et hit. jeg har brugt varmepude, og det har hjulpet meget, men kan godt mærke i dag at det ikke er helt ovre endnu, for det har været helt tosset i dag, og det er kun 2 dage jeg har været på arbejde jeg arbejder som handicaphjælper, men sådan som jeg har det med lænden, har jeg nogen gange selv brug for en hjælper

Ja man bliver godt nok helt spasser når man får så ondt at benene er ved at knække sammen under en når man rejser sig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Vial

mullesmith2 skriver:

Har også strejfet mig den tanke med at komme til noget svømning, kunne være lækkert. Jeg spiser faktisk slet ikke mere end jeg plejer så håber da ikke vægten stiger alt for meget har taget ½kg på siden uge 8 hvor jeg blev vejet hos lægen.  Men tak for de gode råd.

Det er bare bedst hvis du får en fysioterapeut med ind over, så du ikke overanstrenger led og sener. Jeg har taget 3 kilo på nu i 29. uge. Tror du vil blive overrasket over, hvor svært det er at tage på, når man selv er lidt plus og venter twins. Helt seriøst har prøvet mange kure, men at vente twins har givet mig min ungpige krop igen. Er det ikke helt sort! Jeg kan bare ikke ha' så meget mad i mig og sukker er helt vammelt i min mund! Har jeg så aldrig oplevet før!

Anmeld

16. juni 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Er ikke blevet tjekket for det men skal til lægen idag da jeg også klør helt afsindigt over hele kroppen og får knopper flere steder der bare klør og klør. Jeg vil selvfølgelig også høre ham om min læn og hofter om det kan være begynnende bækkenløsning