Av for satan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Lou87

mullesmith2 skriver:

Ej hvor lyder det bare forfærdeligt med alle de smerter. Hvordan konstateres bækkenløsning?? jeg skal også til min læge i morgen så må jeg se hvad han siger til mine smerter. Jeg vil prøve at finde en pude til mellem benene

Hmm altså, min læge sagde ikk at "det ER bækkenløsning" hun sendte mig blot videre... det samme gjorde min JDM.. det var faktisk min JDM der gjorde det meste af det, fordi lægen ikk rigtig gjorde noget videre... blot hvis du også føler du får et tamt svar fra lægen, så hør din JDM ad også... jeg troede også i starten JDM var mere til for barnet osv,, men de hjælper også dig meget. Fik jeg at vide af en anden med bækkenløsning hvor det også var JDM der sendte hende videre...

Men altså ja, det konstaterede en fys... hun kan gå ind og mærke om det er muskelsmerter kun måske (det normale, fordi kroppen jo ændrer sig.. og som du nok kan afhjælpe med noget message eller lign) og ellers kan hun gå ind og så mærke det er ledsmerter, dvs det såkaldte bækkenløsning.. Det mærkes ved 3 punkter hvor bækkenet sidder.. men håber da bestemt ikk det er det for dig.. for det blir som regel kun værre tiden hen.. og nogen er helt sengeliggende, det er jeg så dog ikke heldigvis. Men jeg er blevet sygemeldt over halvanden måned før barselstid på arbejdet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Lou87

mullesmith2 skriver:

Ej hvor lyder det bare forfærdeligt med alle de smerter. Hvordan konstateres bækkenløsning?? jeg skal også til min læge i morgen så må jeg se hvad han siger til mine smerter. Jeg vil prøve at finde en pude til mellem benene

Og ja puden til mellem knæene om natten er SUPER  man slapper godt af i den stilling

Anmeld

15. juni 2010

B&J

uhh jeg havde ondt i min isikas for dælen det gjorde bare så ond i hele 3 uger fordi jeg kom til af svinge støvsugeren så det gjorde jeg aldrig mere... så kærsten kom igang med massagen

Anmeld

15. juni 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Er virkelig begyndt at få så ondt i lænden mest om aftenen når jeg skal rejse mig op fra sofaen, Hofter og Læn og ned i balderne og omkring isikas nerven gør bare møg ondt når jeg skal rejse mig op. Nogen der også har det sådan??

Er kun 16+1 med mine tvillinger så syntes godt nok det er tidlig at få skavanker... men det gør godt nok svimlende ondt.

Da jeg ventede min søn, fik jeg også ondt i hofte osv, og til sidst var det så slemt, så jeg slet ikke kunne gå. Det viste sig, at jeg havde bækkenløsning... Er du blevet tjekket for det?

Anmeld

15. juni 2010

anjada

henh01 skriver:

Åh veed lige nøjagtigt hvad du mener. Jeg er kun 17+3 og fik så voldsomme smerter i ryggen i onsdags hvorfor jeg i samråd med lægen blev sygemeldt på ubestemt tid. Det er nemlig meget lang tid før termin, og er meget bekymret for at blive fyret efter de nye regler er trådt i kræft. Men kan dårligt få det herhjemme til at fungere så at arbejde oveni ville jeg slet ikke kunne holde til. Sover ikke om natten og har dage hvor jeg ikke kan gå

Kan du evt blive sygemeldt så ryggen kan få lidt fred?

Åh hvor er det bare træls for dig Jeg er kun 14 uger henne, og  har selv lige været sygemeldt i en måned pga stærke smerter i lænden, kunne ikke holde til at sidde eller ligge ret lang tid af gangen, men at gå rundt var heller ikke et hit. jeg har brugt varmepude, og det har hjulpet meget, men kan godt mærke i dag at det ikke er helt ovre endnu, for det har været helt tosset i dag, og det er kun 2 dage jeg har været på arbejde jeg arbejder som handicaphjælper, men sådan som jeg har det med lænden, har jeg nogen gange selv brug for en hjælper

Anmeld

15. juni 2010

Muzs

Jeg er da gald for at læse det ikke kun er mig som døjer med de samme smerter. Jeg er 18+5 og har døjet med smerterne i over en måned så jeg må nok også hellere snart til lægen.

Det er bare ikke hver da de er lige slemme og mest når jeg slapper af om aftenen. Men jeg giver ret i at puden mellem benene er super godt når man skal sove

Anmeld

15. juni 2010

Vial

En henvisning til fysioterapi, hvor det er øvelser i varmt vand gør underværker - hjalp mig meget. Alternativt gå i svømmehallen, nu du har tiden til det. Det er sundt at motioner, når man er gravid. Det kan holde mange skavanker væk. Svømning er super, når man har den ekstra bagage på maven. Husk bare at lyt til kroppen. Får du plukkeve storm efterfølgende, så skru lidt ned. Skete jo for mig - og har ikke måtte svømme siden 23. uge. Så trist. Til sidst pas på med, hvad du spiser. Er det bækkenløsning eller lign., så tæller alle overflødige kilo virkelig for at prognosen bliver værre. Så sund mad og motion, så har du gjort dit :-) Pøj pøj med det.

Anmeld

16. juni 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Da jeg ventede min søn, fik jeg også ondt i hofte osv, og til sidst var det så slemt, så jeg slet ikke kunne gå. Det viste sig, at jeg havde bækkenløsning... Er du blevet tjekket for det?

Er ikke blevet tjekket for det men skal til lægen idag da jeg også klør helt afsindigt over hele kroppen og får knopper flere steder der bare klør og klør. Jeg vil selvfølgelig også høre ham om min læn og hofter om det kan være begynnende bækkenløsning

Skal også bede ham om at skrive et eller andet ned på et stykke papir så jeg ikke behøver komme i aktivering fra på mandag. Er det fejt at slippe uden om på den måde?

Anmeld

16. juni 2010

mullesmith2

KaMa skriver:

En henvisning til fysioterapi, hvor det er øvelser i varmt vand gør underværker - hjalp mig meget. Alternativt gå i svømmehallen, nu du har tiden til det. Det er sundt at motioner, når man er gravid. Det kan holde mange skavanker væk. Svømning er super, når man har den ekstra bagage på maven. Husk bare at lyt til kroppen. Får du plukkeve storm efterfølgende, så skru lidt ned. Skete jo for mig - og har ikke måtte svømme siden 23. uge. Så trist. Til sidst pas på med, hvad du spiser. Er det bækkenløsning eller lign., så tæller alle overflødige kilo virkelig for at prognosen bliver værre. Så sund mad og motion, så har du gjort dit :-) Pøj pøj med det.

Har også strejfet mig den tanke med at komme til noget svømning, kunne være lækkert. Jeg spiser faktisk slet ikke mere end jeg plejer så håber da ikke vægten stiger alt for meget har taget ½kg på siden uge 8 hvor jeg blev vejet hos lægen.  Men tak for de gode råd.

Anmeld

16. juni 2010

mullesmith2

Muzs skriver:

Jeg er da gald for at læse det ikke kun er mig som døjer med de samme smerter. Jeg er 18+5 og har døjet med smerterne i over en måned så jeg må nok også hellere snart til lægen.

Det er bare ikke hver da de er lige slemme og mest når jeg slapper af om aftenen. Men jeg giver ret i at puden mellem benene er super godt når man skal sove

Jeg er også glad for at vide der er andre end mig så ved man da at det ikke bare er noget pyller man går og bilder sig ind eller det skyldes noget helt andet end graviditet. Ja du må hellere komme til lægen og få en vurdering på de smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.