SUK! Kender det kun alt for godt.. Jeg synes dog det er blevet værst nu her senere hen. Kan kun anbefale dig at huske og sætte en masse puder i lænden og evt tage en stol i stedet for en sofa, som ofte er sværere og komme op af... Om natten nu hvor det er så varmt og man ikk bruger dynen alligevel, der har jeg valgt og folde den engang og ligge på den, så det blir det blødere og rarere og så en stor pude under benene, så får man som regel et mere behageligt "fald" i lænden.. Jeg kan nemlig ikk ligge udstrakt sådan normalt uden det spænder.
Nu jeg så desværre også blevet ramt af bækkenløsning ( fik det fuldt konstateret i fredags øv) og håber da for din skyld ikk det er noget du er ved og blive ramt af... så har du langt igen med smerter. Har jeg ihvertfald sys jeg...
Men held og lykke, håber det blir bedre.. Jeg bruger meget varmtvandsbassin pt, dejligt smertelindrene. Ellers opsøg evt en massør der har gravid briks (så man kan ligge på maven), det kan løsne rigtig meget - og hellere lidt smertelinding end ingen

Anmeld