Vis mig dit legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Troldemommi

Caroline86 skriver:

Laura har et mumitæppet hos sin mormor og morfar

Herhjemme har hun et med bondegårdsdyr, men tror vi køber et nyt til hende når vi flytter, for det er ikke helt optimalt (tingene hænger for højt)..

her er mumi:

Hvor er den bare sød, må man spørge hvor den er købt henne og hvad den kostede :-) ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Caroline86

Monica P skriver:

Hvor er den bare sød, må man spørge hvor den er købt henne og hvad den kostede :-) ??

kan næsten ikke huske denne tråd, men gætter på det er mummi tæppet du mener?

Du kan bl.a. få det her...

Tror du kan få det mange steder på nettet hvis du søger på mummi og legetæppe/ativitetstæppe

Anmeld

5. maj 2011

Troldemommi

Caroline86 skriver:

kan næsten ikke huske denne tråd, men gætter på det er mummi tæppet du mener?

Du kan bl.a. få det her...

Tror du kan få det mange steder på nettet hvis du søger på mummi og legetæppe/ativitetstæppe

Ja det var mummi tæppet jeg mente, den er da bare for sød, sådan en tror jeg vi skal have fat i :-)

ha en god dag :-)

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

Monica P skriver:

Ja det var mummi tæppet jeg mente, den er da bare for sød, sådan en tror jeg vi skal have fat i :-)

ha en god dag :-)

vi har været utroligt glade for det

Nu hvor hun ikke leger på det mere har vi taget dyrene af (de sad fast med velcro) og sat dem på kanten af tremmesengen hjemme hos mormor og morfar for de er stadig gode at lege med (hun er 14½ måned)...Så jeg kan varmt anbefale det

ÆÆÆLSKER mummitroldene! haha

Anmeld

5. maj 2011

Brams

Zette skriver:

Gymini tiny princess... såååå fantastisk et tæppe! Det vil babyStella elske

Kan klart tilslutte mig her  Lærke har været SÅ glad for sit

Anmeld

4. august 2011

pw

Sisley skriver:

Jeg er på udkig efter et fint legetæppe og har kigget en del på Tiny Loves legetæpper, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilket et jeg vil have - og så slog det mig jo lige, at der også er andre legetæpper i verden end lige Tiny Love! Så lad mig høre og se hvad I kan anbefale

Prøv på maxilegetøj, der er pt. 10% rabat ved rabatkode, samt billige priser på alt Lamaze legetøj.

http://maxilegetoj.dk/produkter/10-aktivitetstaepper/

Anmeld

4. august 2011

Maja88

LenaJohansen skriver:

jeg har denne til min prinsesse  Og den kan varmt anbefales

Den kan både bevæge sig og spille musik

den har vi også

Anmeld

4. august 2011

ano14316

Sisley skriver:

Jeg er på udkig efter et fint legetæppe og har kigget en del på Tiny Loves legetæpper, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilket et jeg vil have - og så slog det mig jo lige, at der også er andre legetæpper i verden end lige Tiny Love! Så lad mig høre og se hvad I kan anbefale

jeg har dette, som jeg selv har lavet.. 

Anmeld

4. august 2011

muzen

vi havde/ har det her

et min mor har fået lavet til os, også har hun malet det, tæppet har hun også selv syet gemmen hele min gravidtet.

Anmeld

4. august 2011

MelikkazMoar

Sisley skriver:

jeg har dette tæppe og det er jeg vild med, ligeså er Melikka..

jeg er glad for at det kan lukkes i siderne, så jeg kan stille det, og ligge hende i, oppe på bordet.. uden at være bange for hun ruller, falder ud og ned..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.