Vis mig dit legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Isabella_mor

jeg ønsker mig dette tæppe til min dreng

Det er et økologisk legetæppe.. kan købes i fætter BR og i Toys R US det er billigere i toys hvis nogen skulle have interesse i det.. 

og så har vi den der legestativ fra IKEA den er rigtig fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

twinny

Svenne skriver:

Min søn har netop dette legetæppe med Pingu. Han er 6 uger og eeelsker at ligge og kigge og baske til figurerne

undskyld jeg lige spørg.. hvor er det købt og hvor meget har du givet for det??? min kæreste er helt vild med det..

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

jeg har denne til min prinsesse  Og den kan varmt anbefales

Den kan både bevæge sig og spille musik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

Svenne

Baby-støv skriver:

undskyld jeg lige spørg.. hvor er det købt og hvor meget har du givet for det??? min kæreste er helt vild med det..

Selvfølgelig må du spørge om det. Jeg har købt det i Den Blå Giraf. De har også en online-butik. Men jeg har nu set det flere steder, så det skulle være til at få fat i.

Den kostede 670 kr. - men jeg synes, den er alle pengene værd!! Vi brugte den SÅ meget hele tiden, da han var lille.

Og lige nu, hvor han er blevet 1 år, har vi taget "stængerne" af og bruger "bunden" til at have 100 plastikbolde til at ligge deri

Anmeld

4. maj 2011

Dansker I Holland

Her er det legetæppe vi bruger til Nikita Det er osse et som kan anbefales

Anmeld

4. maj 2011

mamalicious

Anne85 skriver:

Tja... jeg er ikke så meget til de almindelige legetæpper (vi har dog to styks fra storebror) så jeg har lavet og fået lavet disse tæpper og købt stativet i træ hvor der kan hænges forskelligt pynt på

Det er simpelthen SÅ sødt !!

Super smukke tæpper !!!!!!

Anmeld

4. maj 2011

twinny

Svenne skriver:

Selvfølgelig må du spørge om det. Jeg har købt det i Den Blå Giraf. De har også en online-butik. Men jeg har nu set det flere steder, så det skulle være til at få fat i.

Den kostede 670 kr. - men jeg synes, den er alle pengene værd!! Vi brugte den SÅ meget hele tiden, da han var lille.

Og lige nu, hvor han er blevet 1 år, har vi taget "stængerne" af og bruger "bunden" til at have 100 plastikbolde til at ligge deri

okay... ville du tro det kunne bruges til to???

Anmeld

4. maj 2011

Nalle

Sisley skriver:

Jeg er på udkig efter et fint legetæppe og har kigget en del på Tiny Loves legetæpper, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilket et jeg vil have - og så slog det mig jo lige, at der også er andre legetæpper i verden end lige Tiny Love! Så lad mig høre og se hvad I kan anbefale

Jeg har et til salg, hvis det var noget

Anmeld

4. maj 2011

trisse

hej min laura havde de her skumbrikker som jeg lavede et lille legeværelse af stativet er fra ikea

kh kathrine

Anmeld

5. maj 2011

Sisley

Nalle skriver:

Jeg har et til salg, hvis det var noget

det er pænt af dig men indlægget er fra juni sidste år, så legetæppe-tiden er overstået for vores trunte :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.