Vis mig dit legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

LMM

Jeg har et med giraffer tror det er trille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Sisley

Caroline86 skriver:

Laura har et mumitæppet hos sin mormor og morfar

Herhjemme har hun et med bondegårdsdyr, men tror vi køber et nyt til hende når vi flytter, for det er ikke helt optimalt (tingene hænger for højt)..

her er mumi:

Kan de komme til at kigge sig ordentligt i spejlet, når det ligger i bunden - kan man evt. hænge det andre stder? Det er et rigtig sødt tæppe!

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sisley skriver:

Kan de komme til at kigge sig ordentligt i spejlet, når det ligger i bunden - kan man evt. hænge det andre stder? Det er et rigtig sødt tæppe!

du kan flytte rundt på alle vennerne

Spejlet er jo, ligesom rigtig mange andre spejle på aktivitetstæpper, lidt forvrænget at se i, men Laura er glad for sit tæppe Vi plejer så at hænge noget af hendes lamaze legetøj op sammen med de andre for hun elsket at lave "hule" Det eneste jeg er lidt skuffet over ved tæppet er at venner ikke "kan noget"... ikke rangle, sige piv el. lign, men mumi på kanten kan sige piv

Anmeld

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Billede 1: Min datter havde dette fra Bellino, som hun elskede at ligge og lege på. (Har det faktisk til salg nu)

Billede 2: Vi havde også disse skumbrikker i et legehjørne, hvor alt hendes legetøj var stillet rundt om, og det elskede hun også at ligge og mosle på.

Billede 3: Da hun var helt lille, havde hun også denne uro som hang over kravlegården, og den nød hun at ligge og kigge på, og den var enormt god, for mor og far kunne spise aftensmad uden hun hang på armen (kravlegården var med hjul og blev flyttet hen til spisebordet).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Billede 1: Min datter havde dette fra Bellino, som hun elskede at ligge og lege på. (Har det faktisk til salg nu)

Billede 2: Vi havde også disse skumbrikker i et legehjørne, hvor alt hendes legetøj var stillet rundt om, og det elskede hun også at ligge og mosle på.

Billede 3: Da hun var helt lille, havde hun også denne uro som hang over kravlegården, og den nød hun at ligge og kigge på, og den var enormt god, for mor og far kunne spise aftensmad uden hun hang på armen (kravlegården var med hjul og blev flyttet hen til spisebordet).

Den der uro.. har du den til salg søde.. det er fordi vi har præcis en mangen til.. men der er sket et eller andet med den

Anmeld

16. juni 2010

BabyStella!

Sisley skriver:

Jeg er på udkig efter et fint legetæppe og har kigget en del på Tiny Loves legetæpper, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilket et jeg vil have - og så slog det mig jo lige, at der også er andre legetæpper i verden end lige Tiny Love! Så lad mig høre og se hvad I kan anbefale

Dejlig navn, din datter har

Anmeld

16. juni 2010

BabyStella!

Har samme uro - den er guld! Vi bruger den stadig, selvom Stella er 9 mdr. nu, så vi har måtte flytte bunden i hendes tremmeseng, for hun ikke kan få fat i den

Anmeld

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Patrick07 skriver:

Den der uro.. har du den til salg søde.. det er fordi vi har præcis en mangen til.. men der er sket et eller andet med den

Den fik desværre nyt hjem allerede for et par år siden, der var nogle stykker som nærmest sloges om den, hihi.

Anmeld

2. maj 2011

Louilou

Kan du hjælpe mig med hvilket mærke uroen er og hvor man evt kan købe den??

Anmeld

4. maj 2011

Sommerfuglelarven

Louilou skriver:

Kan du hjælpe mig med hvilket mærke uroen er og hvor man evt kan købe den??

Det er en fra Tiny Love og kan købes i Ønskebørn og Babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.