Vis mig dit legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.040 visninger
60 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Sisley

Jeg er på udkig efter et fint legetæppe og har kigget en del på Tiny Loves legetæpper, men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilket et jeg vil have - og så slog det mig jo lige, at der også er andre legetæpper i verden end lige Tiny Love! Så lad mig høre og se hvad I kan anbefale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

smokin

Gymini tiny princess... såååå fantastisk et tæppe! Det vil babyStella elske

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2010

Svenne

Min søn har netop dette legetæppe med Pingu. Han er 6 uger og eeelsker at ligge og kigge og baske til figurerne

Anmeld

15. juni 2010

LRJ

vi har denne fra fisher price

Anmeld

15. juni 2010

Low

Svenne skriver:

Min søn har netop dette legetæppe med Pingu. Han er 6 uger og eeelsker at ligge og kigge og baske til figurerne

Den er godt nok sød . Hvad skulle du slippe for den?

Anmeld

15. juni 2010

Koen.

vi har fra bellino lidt svært at se men kunne ikke finde beder billede..

Anmeld

15. juni 2010

Margorie

Svenne skriver:

Det er SÅ sødt. Vi kigger på det hver gang vi går forbi babysam

Anmeld

15. juni 2010

Anne85

Tja... jeg er ikke så meget til de almindelige legetæpper (vi har dog to styks fra storebror) så jeg har lavet og fået lavet disse tæpper og købt stativet i træ hvor der kan hænges forskelligt pynt på

Anmeld

15. juni 2010

saxa

Her leger Yasmin på hendes legetæppe - på billedet er hun knap 4mdr.. Det var det helt store HIT.. Hun havde dog også et mindre legetæppe, som hun brugte de første par måneder..

Anmeld

15. juni 2010

MariaJ

Anne85 skriver:

Tja... jeg er ikke så meget til de almindelige legetæpper (vi har dog to styks fra storebror) så jeg har lavet og fået lavet disse tæpper og købt stativet i træ hvor der kan hænges forskelligt pynt på

Ej, hvor en fin løsning. Hvor har du fået fat i stativet? Jeg leder nemlig efter noget lignende, da vi allerede har et fint "kravletæppe", der ligger på gulvet, men mangler lidt aktiviteter til det.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.