Vis mig dit legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Laura har et mumitæppet hos sin mormor og morfar

Herhjemme har hun et med bondegårdsdyr, men tror vi køber et nyt til hende når vi flytter, for det er ikke helt optimalt (tingene hænger for højt)..

her er mumi:

Ihh hvor er den bare sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

N&J

Zette skriver:

Gymini tiny princess... såååå fantastisk et tæppe! Det vil babyStella elske

Jeg havde den til min datter, dog i junglefarver, og den har jeg/hun været enorm glad for.. 

Anmeld

16. juni 2010

Anne85

Anne85 skriver:

ja det i kravlegården har jeg... det andet har min mormor

Hi hi... hvor er du sød  Hvis ikke det var fordi jeg havde termin lige rundt om hjørnet så gav jeg mig gerne i krig med at lave et til dig... men prøv selv - det er faktisk temmelig simpelt. Jeg købte bare en skum plade i ideaskum - og tja, syarbejdet er også temmelig simpelt - tager bare lang tid  Og det skal lige siges at jeg altså ikke har siddet bag en symaskine siden man tog "kørekort" i folkeskolen... så når jeg kan kan alle

Anmeld

16. juni 2010

Karo

Jeg har dette til min søn. Det findes også i en pigeudgave.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2010

Sisley

Karo skriver:

Jeg har dette til min søn. Det findes også i en pigeudgave.

Det ser fint ud - hvad hedder det?

Anmeld

16. juni 2010

Sisley

Line&Liam skriver:

Vi har  Tiny Love Gymini® Musical Kick & Discover

Det har jeg også kigget meget på og været meget tæt på at købe flere gange. Jeg kan bare ikke helt beslutte mig for, om det er for "overdrevet" - fungerer det godt med den del med spejlet og lydene? På en eller anden måde virker det af alt for meget, men det vigtigste er jo hvad barnet synes

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Sisley skriver:

Det har jeg også kigget meget på og været meget tæt på at købe flere gange. Jeg kan bare ikke helt beslutte mig for, om det er for "overdrevet" - fungerer det godt med den del med spejlet og lydene? På en eller anden måde virker det af alt for meget, men det vigtigste er jo hvad barnet synes

Liam har virkelig ELSKET det, både sparkepladen, dyrene og mavepuden. Vi har brugt det SUPER meget, og nu hvor han er for stor til det, bruger vi sparkepladen i bilen og mavepladen som nakkepude når han bliver større endnu

Det har være ALLE pengene og lidt mere til, værd for os i hvertfald, det har slet ikke virket overdrevet på nogen måde

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Sisley skriver:

Pladen sidder i øvrigt anderledes når de er HELT små:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2010

Karo

Sisley skriver:

Det ser fint ud - hvad hedder det?

Det er af mærket Kaloo.

Anmeld

16. juni 2010

Ranarupta

Er der mon nogen, der har dette fra Lamaze?

Synes, at det er lidt fedt, at det kan forvandles og bruges længe...

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11744

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det skal være dette eller et af de der Gymini Tiny Love. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.