Uhh det er ikke nemt hvis man er forelsket og bare så meget ønsker at det er gengældt..... Men sådan som du igennem hele denne tråd har skrevet, så synes jeg ikke det lyder til at det er særlig gengældt... stress eller ej. Hvis man går ned med stess vil man vel ikke skubbe dem væk man holder allemest af, eller? Jeg er ikke ekspert i stress, men jeg mener bare, det kan godt være man ikke har overskud, men det er noget andet.
Nu skriver du:" Og nu tænker jeg jo så lidt, at hans manglende kontakt er pga manglende overskud og stress. Selvfølgelig er jeg stadig meget skuffet over ham, og vil heller ikke kæmpe for at få ham tilbage lige med det samme."
Du vil jo gøre alt hvad du kan for at få ham tilbage.......
og jeg håber da for dig at det vil ende lykkeligt. Uanset udfaldet. Men jeg tror, ud fra det du har fortalt, desværre bare at du vil blive trådt på og såret igen, gang på gang på gang.... Selvom man har stress slår man ikke op via sms. Ikke hvis man nære varme følelser for den anden.
Jeg håber virkelig for dig at du finder ro i dig selv og at du ikke får for mange knubs i din jagt på lykken. Men hvor lang tid der går før du objektivt kigger på om HAN er nøglen til din lykke ved jeg ikke...
Men en krammer herfra.
Anmeld