Tror jeg bliver single i aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

over 40... nu bliver jeg da nærmest endnu mere harm - hvad sker der lige?

Med garanti din farmand gerne vil se forbold med dig og drikke en øl, mens din mor kigger efter din datter. Nogen gange er det de uventede familie stunder der er de bedste...

Det er jeg sikker på min far vil. Han var rigtig god til at trøste mig i går. Min mor var ikke hjemme så han fik hele tudeturen. Ja jeg undre mig også over at en mand over 40 kan opføre sig sådan. Jeg selv er 33 år og kunne aldrig drømme om at sende en break-up sms. Men han må jo være ret konflikt sky og bange for hvad jeg evt ville konfrontere ham med. Ved at hans ex kæreste kunne være en værre kost, måske det er det han skal have. En der kan koste rundt med ham, men sådan er jeg altså ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Anonym trådstarter

Majastina skriver:

WHAT over 40, ej helt ærligt, så er han da en klaphat som Mette også skriver. Sådan en klovn!

Ja I har ret, han er en klaphat, som slet ikke fortjener min opmærksomhed eller kærlighed!

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Ihh tusinde tak for alle jeres svar. Det glæder mig at få noget støtte.... jeg har lige snakket med ham MEN.... fik ikke sagt noget. I stedet foreslog jeg ham at vi skulle ses på lørdag og så har jeg tænkt mig at sige noget der. Jeg er ikke så god til at snakke i tlf har det meget bedre når jeg sidder face to face. Men han lød glad for at jeg ringede og var alm at snakke med. Fornemmede ikke at han var ligeglad. Så på lørdag må jeg sige noget, og finder han ud af, at han ikke kan lørdag, ja så er jeg klar på at sige det i tlf. For jeg må indrømme at jeg nu er hel klar over, at det er noget vi bør/skal snakke om, for det er da ikke normalt at vente 12 timer med at svare en sms?? Ihh fortryder nu alligevel at jeg ikke fik sagt noget, men jeg bliver bare så usikker når jeg snakker i tlf

Håber det bedste for dig.
Og synes det er rigtigt af dig, at få taget snakken.
Der er ingen grund til at "spilde sin tid og sine følelser", hvis ikke interessen er 100% gengældt. Og du skal jo ikke gå og være deltids-glad. Jeres forhold er kun 4 måneder gammelt, så sommerfuglene burde stadig blafre - også når I ikke ses.

Så tag snakken med ham, og find ud af hvor I står   Det er at tage ansvar for sine følelser, og handle! Der er ingen idé i at gå i uvished og føle sig usikker og ked af det.

Jeg håber på det bedste udfald, når I har fået snakket 
God weekend til dig - og din kæreste   

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

Nå, jeg læste lige "HAN ER EN KLAPHAT".......
Men jeg har heller ikke læst samtlige indlæg i denne debat, så måske jeg har overset noget. I såfald, så se bort fra mine lykønskninger  ......Øv øv!!

Jeg håber at du finder en kæreste som bare VIL DIG, og som du kan blive lykkelig med (hvis ham her var en fuser).

Op med humøret. Så fik du heldigvis afgjort det, så du kan komme videre med dit liv og føle glæde ....for en anden, som er det værd!! 

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

Nå, jeg læste lige "HAN ER EN KLAPHAT".......
Men jeg har heller ikke læst samtlige indlæg i denne debat, så måske jeg har overset noget. I såfald, så se bort fra mine lykønskninger  ......Øv øv!!

Jeg håber at du finder en kæreste som bare VIL DIG, og som du kan blive lykkelig med (hvis ham her var en fuser).

Op med humøret. Så fik du heldigvis afgjort det, så du kan komme videre med dit liv og føle glæde ....for en anden, som er det værd!! 

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Ark! Jeg er bare så ked, skuffet og vred. Som om det er ved at gå op for mig hvad der egentlig er sket! Tænk at man kan finde på at gøre det forbi i en sms - ej hel ærligt. Jeg har forsøgt at ringe til ham, men han tager ikke telefonen, men kommer ikke bagpå mig, for ved han sidder med gæster - hmm ja jeg skulle jo ha været en af dem Jeg har så sendt ham en sms og spurgt ham hvorfor han har valgt at slutte vores forhold i en sms, men intet svar og får det nok heller ikke. Hvor fan... er respekten henne.. Nok meget godt, at det er slut, for sådan en konfliktsky og ego person ønsker jeg da ikke at skabe en fremtid sammen med (....eller vil jeg  Øv øv savner ham jo stadig heeel vildt

Anmeld

19. juni 2010

Maria-s

Selvom det er pissehårdt, vil du så ikke godt love at du ikke kontakter ham igen??... Det eneste du får ud af at skrive og ringe til ham er at du bliver ked af det og føler dig endnu mere uønsket. Man kan (har selv prøvet det) blive helt besat af at ville have et svar på hvorfor man lige pludselig ikke er "god nok" længere. Slet alle beskeder du har på din mobil fra ham og dem du har sendt ham. Slet hans nummer. Slet alle hans mails. Ryd op og ryd ham fysik ud af dit liv. Han er da bare ikke den du skal have. KOntakter han dig, SÅ LAD VÆRE MED at svare tilbage. Når han kan finde på at afslutte jeres forhold over sms, så har han vist at han simpelthen ikke er værd at smale på. JEg mener det dybt seriøst. På den måde vil du også føle dig mere ovenpå. Og hvis han så engang i fremtiden kontakter dig, må du ikke falde i. Tro mig du vil føle en tilfredshed inden i. For da vil det gå op for ham hvad han KUNNE have fået.. En kæmpe krammer herfra og så håber jeg virkelig du kan være stærk og modstå fristelsen til at skrive eller snakke med ham igen.

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Selvom det er pissehårdt, vil du så ikke godt love at du ikke kontakter ham igen??... Det eneste du får ud af at skrive og ringe til ham er at du bliver ked af det og føler dig endnu mere uønsket. Man kan (har selv prøvet det) blive helt besat af at ville have et svar på hvorfor man lige pludselig ikke er "god nok" længere. Slet alle beskeder du har på din mobil fra ham og dem du har sendt ham. Slet hans nummer. Slet alle hans mails. Ryd op og ryd ham fysik ud af dit liv. Han er da bare ikke den du skal have. KOntakter han dig, SÅ LAD VÆRE MED at svare tilbage. Når han kan finde på at afslutte jeres forhold over sms, så har han vist at han simpelthen ikke er værd at smale på. JEg mener det dybt seriøst. På den måde vil du også føle dig mere ovenpå. Og hvis han så engang i fremtiden kontakter dig, må du ikke falde i. Tro mig du vil føle en tilfredshed inden i. For da vil det gå op for ham hvad han KUNNE have fået.. En kæmpe krammer herfra og så håber jeg virkelig du kan være stærk og modstå fristelsen til at skrive eller snakke med ham igen.

Tusinde tak for dit svar, som virkelig fik mig til at åbne øjnene igen. For NEJ jeg skal ikke finde sammen med ham igen, dertil har han vist sig uværdig. Jeg ved det bliver en svær tid for mig, men heldigvis viser mine forældre mig umådelig stor forståelse og havde en hyggelig aften hos dem. Om et par uger er jeg nok helt ovenpå igen.

Anmeld

19. juni 2010

Maria-s

Jeg er gad for hvis jeg bare kunne hjælpe bare en lille smule.. Hvis du på noget tidspunkt føler dig "svag" så er du mere end velkommen til at skrive til mig hvis du har lyst, så skal jeg nok være den støtte jeg kan Det kan nogengange være rart at have øjne på sagen, som ikke kender til forhistorie og empliserede parter.. Knus herfra og så gå med oprejst pande, du er garanteret MEGET stærkere end du selv går og tror!

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

Øvvvv ved ikke hvad jeg nu skal tro og gøre.... har fået besked fra kæresten nåe nej ex kæresten... han er gået ned med stress og kan intet overskue. Så begynder jeg jo at tænke, om hans valg om at bryde med mig er lidt farvet af hans stress. Hans læge har sygmeldt ham i 3 uger.. Jeg vil jo gerne være der for at støtte ham men ved ikke om jeg bare skal holde mig helt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.