Tror jeg bliver single i aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Anonym trådstarter

Ihh tusinde tak for alle jeres svar. Det glæder mig at få noget støtte.... jeg har lige snakket med ham MEN.... fik ikke sagt noget. I stedet foreslog jeg ham at vi skulle ses på lørdag og så har jeg tænkt mig at sige noget der. Jeg er ikke så god til at snakke i tlf har det meget bedre når jeg sidder face to face. Men han lød glad for at jeg ringede og var alm at snakke med. Fornemmede ikke at han var ligeglad. Så på lørdag må jeg sige noget, og finder han ud af, at han ikke kan lørdag, ja så er jeg klar på at sige det i tlf. For jeg må indrømme at jeg nu er hel klar over, at det er noget vi bør/skal snakke om, for det er da ikke normalt at vente 12 timer med at svare en sms?? Ihh fortryder nu alligevel at jeg ikke fik sagt noget, men jeg bliver bare så usikker når jeg snakker i tlf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

pm1976

Kan kun støtte din beslutning om at sige det mens han sidder overfor. Det er best for jer begge.

Ved det er svært og jeg står i øvrigt i samme situation som dig. Jeg er så gravid, gør det ikke nemmere..

Held og lykke og et Kæmpe knus herfra

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

pm1976 skriver:

Kan kun støtte din beslutning om at sige det mens han sidder overfor. Det er best for jer begge.

Ved det er svært og jeg står i øvrigt i samme situation som dig. Jeg er så gravid, gør det ikke nemmere..

Held og lykke og et Kæmpe knus herfra

Ja jeg tror det er bedst at tage den face to face... men hvordan pokker får jeg det sagt?? Skal jeg sige: skat vi skal lige sætte os ned og snakke eller skal jeg komme med det sådan lidt henkastet??

Anmeld

16. juni 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Ja jeg tror det er bedst at tage den face to face... men hvordan pokker får jeg det sagt?? Skal jeg sige: skat vi skal lige sætte os ned og snakke eller skal jeg komme med det sådan lidt henkastet??

Du kunne evt. sige til ham at du følte lidt at han pludselig ikke havde/har så meget tid til dig længere, og om han virkeligt vil det her, for så ønsker du han gerne skulle tage noget mere initiativ

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Du kunne evt. sige til ham at du følte lidt at han pludselig ikke havde/har så meget tid til dig længere, og om han virkeligt vil det her, for så ønsker du han gerne skulle tage noget mere initiativ

ja men hvordan får jeg lige gang i snakken?

Anmeld

16. juni 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Jeg vill nok stiller roligt sige til ham at jeg gerne lige ville snakke med ham om ngoet og så sige det..

Anmeld

16. juni 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Bare tag det stille og roligt. Når i ses på lørdag så sæt jer i sofaen og spørg om i ikke lige kan tage en snak, for du har lige brug for at komme af med nogle tanker. Og så fortæl ham at du har behov for at få mere fra ham end det du får nu.

Anmeld

16. juni 2010

pm1976

Ellers lav en kop te/kaffe og sig at der er noget du gerne vil snak om. Så siger du hvordan DU har det og kaster bolden over til ham.

Hvis han virkelig vil dig så vågner han op ...

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres gode råd. Det betyder rigtig meget for mig, at I tager mig seriøst trods jeg kun har været sammen med ham i 4 mdr. Var lidt nervøs for, om jeg ville blive mødt med forståelse. Men det kan jeg jo se, at jeg gør. TAK! for det

Nu må der bare gerne blive lørdag......

Anmeld

16. juni 2010

Lone Jakobsen

selvfølgelig bliver du taget seriøst. du har et problem og ber om hjælp. det gør ingen forskel om du har været sammen med ham 4 måneder eller 4 år.

krydser fingre for at i får snakket sammen på lørdag. så han opper sig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.