Tror jeg bliver single i aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Ansemusen

Synes også du skal sige at du har noget du gerne vil snakke med ham om. På den måde får du taget hul på det så der ikke rigtig er en vej udenom, og så kommer de ligesom af sig selv at få DET sagt!

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Anonym trådstarter

Ja så skete det - jeg er atter single. Han kunne åbenbart ikke vente til på lørdag, for i går modtog jeg en lang sms fra ham, hvor han skriver, at han ikke er klar til et forhold at han har brug for tid hvor han kun skal tage hensyn til sig selv

Anmeld

18. juni 2010

trine3112

Er ked af at høre det, men var det måske ikke det bedste, når han ikke kan give dig den opmærkesomhed, som du fortjener? Ved godt at det er noget møg lige nu, men du skal nok komme ovenpå igen.

Du får lige et kram herfra.

/Trine

Anmeld

18. juni 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Ja så skete det - jeg er atter single. Han kunne åbenbart ikke vente til på lørdag, for i går modtog jeg en lang sms fra ham, hvor han skriver, at han ikke er klar til et forhold at han har brug for tid hvor han kun skal tage hensyn til sig selv

Puha det er ikke sjovt! Er det bare mig eller er det ikke lidt fesent af ham at stoppe forholdet over sms??!!

Anmeld

18. juni 2010

Dictes mor

Helt ærligt, hvor er han dum! Det kan han simpelthen ikke være bekendt, det mindste man kan gøre er at gøre det face-to-face. Det er simpelthen så lavt at gøre sådan noget via sms. Jeg bliver helt harm på dine vejne! Selvom du er ked af det nu, hvilket er forståeligt nok, så håber, jeg at du istedet kan blive sur på ham.

Anmeld

18. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg sidder med blandet følelser. Er hel vild ked af det, men for pokker hvor er jeg også bare vred! EN SMS!! Er jeg ikke mere værd end at blive droppet på en skide sms! Jeg tror han er bange for evt spørgsmål fra mig. Prøvede ikke engang at ringe til ham, for vidste at han alligevel ikke vil tage telefonen. Så jeg skrev en lang sms tilbage hvor jeg også skrev, at jeg synes det er for dårligt af ham at sende en sms. Ved godt jeg burde tænke, at så var han heller ikke værd at være sammen med. Men jeg var jo bare så forelsket i ham og troede på at ham og jeg skulle være sammen for evigt. Av hvor gør det ondt - også selv om jeg måske havde fornemmet at ville ende, ja så gør det altså rigtig ondt

Anmeld

18. juni 2010

msax

Undkyld - men han er da en TOTAL klaphat.

At slå op over over sms er da noget man gør i folkeskolen.

Jeg håber du snart er ovenpå igen, selvom det kan være skide svært. Bliv rasende og slå lidt i bunken med håndklæder også sørg for at hele weekenden er booket op med aftaler med tøserne og familien.

Jeg sender dig mine bedste tanker... SMIL mette 33+2

Anmeld

18. juni 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

Undkyld - men han er da en TOTAL klaphat.

At slå op over over sms er da noget man gør i folkeskolen.

Jeg håber du snart er ovenpå igen, selvom det kan være skide svært. Bliv rasende og slå lidt i bunken med håndklæder også sørg for at hele weekenden er booket op med aftaler med tøserne og familien.

Jeg sender dig mine bedste tanker... SMIL mette 33+2

Ja nemlig, det er noget der hører folkeskolen til og manden er over 40!! FLOT!

Jeg skal være sammen med min datter og forældre hele weekenden, men skulle jo ha se bold med ham på lørdag - øv øv. Jeg må slå lidt på håndklæderne....

Anmeld

18. juni 2010

msax

Anonym skriver:

Jeg skal være sammen med min datter og forældre hele weekenden, men skulle jo ha se bold med ham på lørdag - øv øv. Jeg må slå lidt på håndklæderne....

over 40... nu bliver jeg da nærmest endnu mere harm - hvad sker der lige?

Med garanti din farmand gerne vil se forbold med dig og drikke en øl, mens din mor kigger efter din datter. Nogen gange er det de uventede familie stunder der er de bedste...

Anmeld

18. juni 2010

Dictes mor

Anonym skriver:

WHAT over 40, ej helt ærligt, så er han da en klaphat som Mette også skriver. Sådan en klovn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.