Tror jeg bliver single i aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.158 visninger
46 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg orker ikke længere at være i forhold med min kæreste. Jeg er dybt forelsket i ham trods vi kun har kendt hinanden i 4 mdr. Men han viser desværre ikke den samme interesse for mig som han gjorde da vi lige var blevet kærester. Jeg føler ikke han prioritere mig og det pisser mig i den grad af. Jeg kan vente længe på at få svar på en sms og det er ikke hver dag vi snakker sammen. Det spiller bare ikke for mig, så i aften ringer jeg til ham og siger, at enten så viser han at han vil mig eller også stopper vi her. Som det er nu, gør det alt for ondt på mig, så vil jeg hellere undvære end at nøjes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

trine3112

Kan godt følge din tanke om hellere at undvære end at nøjes.  Og du skal da ikke nøjes. Måske du kan få snakket med ham og høre, om der er en grund til at han tager lidt afstand?!?

Pøj pøj - og er han ikke prinsen, så skal den rigtige nok dukke op på et tidspunkt.

Anmeld

15. juni 2010

Anonym trådstarter

trine3112 skriver:

Kan godt følge din tanke om hellere at undvære end at nøjes.  Og du skal da ikke nøjes. Måske du kan få snakket med ham og høre, om der er en grund til at han tager lidt afstand?!?

Pøj pøj - og er han ikke prinsen, så skal den rigtige nok dukke op på et tidspunkt.

Tak for din besvarelse... jeg er bare så ked af det, for når vi er sammen føles det bare så rigtigt. Men hvad hjælper det, når jeg går og er ked alle de dage vi ikke ses

Øv hvor er jeg ked af det.....

Anmeld

15. juni 2010

Margurit

Anonym skriver:

Jeg orker ikke længere at være i forhold med min kæreste. Jeg er dybt forelsket i ham trods vi kun har kendt hinanden i 4 mdr. Men han viser desværre ikke den samme interesse for mig som han gjorde da vi lige var blevet kærester. Jeg føler ikke han prioritere mig og det pisser mig i den grad af. Jeg kan vente længe på at få svar på en sms og det er ikke hver dag vi snakker sammen. Det spiller bare ikke for mig, så i aften ringer jeg til ham og siger, at enten så viser han at han vil mig eller også stopper vi her. Som det er nu, gør det alt for ondt på mig, så vil jeg hellere undvære end at nøjes

Ih hvor jeg synes det er synd for dig! Jeg har også engang haft en kæreste, hvor jeg slet ikke lå i toppen af hans prioriteter. Det var forfærdeligt! Føler virkelig med dig. Synes det er godt du konfronterer ham. Jeg håber du finder ud af det - om det bliver med eller uden ham. Men lyder ikke til han er prinsen?! Man skal kysse mange frøer, før man finder prinsen  

Stort kram til dig

Anmeld

15. juni 2010

B&J

Anonym skriver:

jeg håber du finder en løsning i aften og hvis det ikke bliver ham håber jeg du finder en anden sød fyr

Anmeld

15. juni 2010

L.J.L

ÆV! kender det kun alt for godt! Der er bare ikke noget værre end at føle at man ikke er prioriteret særligt højt hos modparten.

Du må bare være ærlig over for ham og fortælle at det du mangler i dit liv det føler du ikke at han giver dig. Vi kvinder skal føle ubetinget kærlighed i et forhold ellers kan det sgu være ligemeget!

Håber du finder ud af det. Husk at selvom det er hårdt lige nu så vil du kunne puste ud når i har fundet ud af om i skal være sammen eller ej.

Anmeld

15. juni 2010

Lone Jakobsen

har lige læst din tråd, og vil bare høre om du har fået snakket med ham?

Anmeld

15. juni 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor lyder da ikke rart, men ørg for at følge dit hjerte, for hvis du allerede er usikker, er det måske ikke det rigtig, og som du selv skriver, hvorfor nøjes...

K.h. Linda

Anmeld

15. juni 2010

Dot D

Du skal helt sikkert følge dit hjerte. Derefter vil jeg sige til dig, som min mor sagde til mig, når jeg havde kærestesorger: Der er ikke kun en spandfuld, men et helt land fuld, af drenge/mænd Håber i hvert fald du finder ud af noget....

Anmeld

15. juni 2010

Sakris

Anonym skriver:

Jeg synes det er rigtig godt du ikke ikke har set dig blind, og har turde at tage det op. Det ville være så ærgeligt hvis det viser sig at du spilder din tid.

Så held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.