Klumpe dumpe og 007??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

DK

Maria. skriver:

Jeg synes du skal finde en anden kjole der fremhæver din mave.. Uh.. Er det de nye praktiske??

Jep!

Indkøbt specielt til når jeg skal ud og trave med barnevognen her laaangt ude på landet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Maria.

DK skriver:

Jep!

Indkøbt specielt til når jeg skal ud og trave med barnevognen her laaangt ude på landet!!!

Det lyder i hvert fald praktisk..

Forresten så har Føtex Converse på tilbud i denne uge..

Anmeld

15. juni 2010

DK

Maria. skriver:

Det lyder i hvert fald praktisk..

Forresten så har Føtex Converse på tilbud i denne uge..

Uhhh jeg er på vej!!!!

Eller i morgen når de åbner i alt fald! Fantastisk husket!

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Hmmm jeg tror bare ikke at jeg er "tyk" nok til den blå plisserede. Og den grønne er ikke god til bryllup. Den er bare... øhh... forkert.

Jeg må ud og købe nyt!

Pokkers også... Og så lige du som hader at shoppe

Anmeld

15. juni 2010

DK

Rosa skriver:

Pokkers også... Og så lige du som hader at shoppe

Helt ærligt så gider jeg faktisk ikke. Altså det bliver bare svært at finde noget hvor jeg synes jeg kan sådan se ud som jeg plejer, he he he.

Anmeld

15. juni 2010

mariamiss6

DK skriver:

Lige præcis! Vi elsker at bliver luftet, stiletterne og jeg!

citerede bare lige en tilfældig post fra dig, så du ser....

Hvad med en kjole der sidder HELT tæt hele vejen? Vil man så ikke tydeligt kunne se, at det er en gravid mave, og ikke en topmave....?

jeg har ikke en disse forstand på mode, eller hvad slags tøj der er godt at have på til hvilken krop... Men du har jo de her lækre stænger, og vil så gerne stiletterne, så en helt lang kjole går nok ikke...

Jeg har ellers lige købt en helt lang kjole, gammel-Rom-stil-ting og tænkte faktisk den ville være fin til en lille gravid mave... Men jeg kunne selvfølgelig slet ikke finde den på nettet, og så går den i øvrigt ikke rigtig til dine stiletter...

Anmeld

16. juni 2010

Sofia

I morgen fra 18.00-20.00 Er der minus 40 procent på mange af Edith og Ellas sommervarer i butikken, måske du kan finde en anden kjole til festen

Anmeld

16. juni 2010

lisbethita

DK skriver:

Vi skal til bryllup om 14 dage og kæresten har afpudset tox'en og ser hammer ogdt ud. Jeg havde købt en fin Edith og Ella kjole før jeg blev gravid, men er nu blevet så meget i tvivl om den stadig er fin på NOGET større bryster og strut-mave.

Jeg synes at jeg er blevet sådan lidt "tønde-agtig" fra brysterne og ned under maven, og at mine ben ligner to små pinde der stikker ud laaaaangt inde under hvor kjolens kant er. Jeg ved jo godt jeg ikke er tyk-tyk, men altså jeg føler at kjolen er kommet til at se sådan lidt baby-doll agtig ud på en lidt trunte-agtig pige pga. strut mave og strut bryster, og jeg er ikke helt sikker på at det passer med det "long, lean and elegant"-udtryk jeg noget hellere vil have. Mikkel siger at sådan er det når man er gravid, meeeeen.

Hva siger i? Er kjolen blevet for trunte agtig at have på til bryllup, og har de nu store bryster gjort den for "fræk" og strut maven gjort at den ser for lille ud/jeg bare ser tønde-agtig ud?

Knus Ditte, der ingen kender til det bryllup og helst vil se ligeså sej ud som kæresten! Jeg ville hade hvis nogen tænker "hvad laver den stakkels fyr dog med hende trunte-lunten"  

DU SER SGU DA MEGA GODT UD...!!!!!! Men husk også attituden, fordi du har ikke grund til andet :-) Tro på det og ellers lyt på hvad alle vi andre siger, at du er en smuk pige! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.