Vi skal til bryllup om 14 dage og kæresten har afpudset tox'en og ser hammer ogdt ud. Jeg havde købt en fin Edith og Ella kjole før jeg blev gravid, men er nu blevet så meget i tvivl om den stadig er fin på NOGET større bryster og strut-mave.
Jeg synes at jeg er blevet sådan lidt "tønde-agtig" fra brysterne og ned under maven, og at mine ben ligner to små pinde der stikker ud laaaaangt inde under hvor kjolens kant er. Jeg ved jo godt jeg ikke er tyk-tyk, men altså jeg føler at kjolen er kommet til at se sådan lidt baby-doll agtig ud på en lidt trunte-agtig pige pga. strut mave og strut bryster, og jeg er ikke helt sikker på at det passer med det "long, lean and elegant"-udtryk jeg noget hellere vil have. Mikkel siger at sådan er det når man er gravid, meeeeen.
Hva siger i? Er kjolen blevet for trunte agtig at have på til bryllup, og har de nu store bryster gjort den for "fræk" og strut maven gjort at den ser for lille ud/jeg bare ser tønde-agtig ud?
Knus Ditte, der ingen kender til det bryllup og helst vil se ligeså sej ud som kæresten! Jeg ville hade hvis nogen tænker "hvad laver den stakkels fyr dog med hende trunte-lunten"
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld