Klumpe dumpe og 007??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

DK

Mettemus skriver:

Jaaahhh jubiiii - Karen Millen stiletterne skal ud af skabet!!!

Lige præcis! Vi elsker at bliver luftet, stiletterne og jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

AnneBJ

Jeg er enig med dig i, at kjolen ikke gør noget godt for dig pt., selvom den er meget flot, og du er meget flot

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

DK skriver:

Lige præcis! Vi elsker at bliver luftet, stiletterne og jeg!

I er også et flot par

Hvad med kjole med imperiesnit? Ikke fordi jeg ikke synes du er flot, men du vokser åbenbart hurtigt og så er to uger ekstra jo lidt lang tid?

Anmeld

13. juni 2010

DK

Mettemus skriver:

I er også et flot par

Hvad med kjole med imperiesnit? Ikke fordi jeg ikke synes du er flot, men du vokser åbenbart hurtigt og så er to uger ekstra jo lidt lang tid?

Ja, jeg må ud på shopping! Jeg ejer intet med empire-snit lige nu, men kun kjoler der er stramme i livet. Og du har ret i at maven jo sagtens kan nå at vokse mere. Det går også lige op for mig at det ikke er om 2 uger men om 3 uger så der er jo "laaang" tid til sådan rent mave-vokseværk-mæssigt!

Anmeld

13. juni 2010

Svei

DK skriver:

Jeg prøver af og til at overtale ham til at tage den på i seng, men han stejler altid og bliver tøseagtig "den bliver måske beskidt"

Måske jeg kan drikke ham rigtig fuld til det bryllup så han glemmer de praktiske sider af sagen?

Ha ha ha....han er sgi' da kedelig....

Men ja, prøv med alkohol, det hjælper på så meget...

Anmeld

13. juni 2010

Majbriteriksen

Jeg syntes at du er super smuk-men hvis du ikke er tilpas, og det lyder jo til at du ikke er-så må du ud og shoppe en ny.

Var selv til bryllup i går og for første gang til mange fester havde jeg noget på som jeg virkelig bare syntes var perfekt, sikke en fest

Anmeld

13. juni 2010

Margorie

Altså du er jo virkelig flot- det må man give dig
Men når det er sagt synes jeg måske kjolen sidder lidt forkert, altså i forhold til hvordan den ville sidde uden babyboblen. Din kæreste har ret, det ser pænt ud- men du vil vel gerne se fantastisk ud? Har du ikke noget der fremhæver maven på en lidt mere 'jeg er gravid og stolt af det' måde ? Hvis du forstår..

Anmeld

13. juni 2010

<3

Jeg synes det er vigtigt at du føler dig godt tilpas uanset hvordan vi andre så eller synes du ser ud. Du risikerer at føle at du hele aftenen skal forklare at du er gravid og det er derfor kjolen sidder som den gør...

Når det så er sagt så er min mening at hvis du har lysten og kroppen synes jeg da klart at det ville pænere og mere elegant hvis du har noget kropsnært på eller noget som er beregnet til gravide.

Men du er da en pæn pige det er slet ikke det

Anmeld

13. juni 2010

DK

Kirle skriver:

Jeg synes det er vigtigt at du føler dig godt tilpas uanset hvordan vi andre så eller synes du ser ud. Du risikerer at føle at du hele aftenen skal forklare at du er gravid og det er derfor kjolen sidder som den gør...

Når det så er sagt så er min mening at hvis du har lysten og kroppen synes jeg da klart at det ville pænere og mere elegant hvis du har noget kropsnært på eller noget som er beregnet til gravide.

Men du er da en pæn pige det er slet ikke det

"Problemet" er at min mave ikke er stor nok til at bære en rigtig gravidkjole. Men på den anden side er den for stor til bare at have alm. tøj på. Men jeg må vist bare vente og se hvordan det udvikler sig de næste par uger og så ellers på shopping efter en ny!

Anmeld

13. juni 2010

Assi

Hvor ser du flot ud! Men jeg tænker også, at pt er der andre kjoler, der vil sidde bedre på dig. Jeg tænker en kjole, der sidder stramt over det hele - så maven bliver fremhævet, men samtidig så man kan se at du er tynd og flot .. hmm giver det mening? Jeg synes bare, det er så flot, når man er tynd som dig (med flot mave ), at fremhæve det med noget der sidder stramt om maven OG hofterne. Problemet er selvfølgelig, at det er strækstof, der vil sidde flottest, men det er ikke det bedste feststof...men mon ikke der findes noget?

Nå men det var mening og input herfra

Ps: ELSKER dine sko!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.