Klumpe dumpe og 007??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

DK

Assi skriver:

Hvor ser du flot ud! Men jeg tænker også, at pt er der andre kjoler, der vil sidde bedre på dig. Jeg tænker en kjole, der sidder stramt over det hele - så maven bliver fremhævet, men samtidig så man kan se at du er tynd og flot .. hmm giver det mening? Jeg synes bare, det er så flot, når man er tynd som dig (med flot mave ), at fremhæve det med noget der sidder stramt om maven OG hofterne. Problemet er selvfølgelig, at det er strækstof, der vil sidde flottest, men det er ikke det bedste feststof...men mon ikke der findes noget?

Nå men det var mening og input herfra

Ps: ELSKER dine sko!

Tak!

Uhh andre har foreslået en stram kjole, men jeg ER altså en str. 40 (nok nærmere str. 42 nu) og har bare aldrig været så vild med det der helt stramme look. Jeg er bare for "stor", altså jeg er en 178, så selv om jeg er slank er jeg stadig et stort menneske. Giver det mening?

Jeg må finde noget der fremhæver maven fint, men samtidig sidder løst... he he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Assi

DK skriver:

Tak!

Uhh andre har foreslået en stram kjole, men jeg ER altså en str. 40 (nok nærmere str. 42 nu) og har bare aldrig været så vild med det der helt stramme look. Jeg er bare for "stor", altså jeg er en 178, så selv om jeg er slank er jeg stadig et stort menneske. Giver det mening?

Jeg må finde noget der fremhæver maven fint, men samtidig sidder løst... he he he

Det allervigtigste er, at du finder noget du er tilpas i! Jeg kender virkelig godt følelsen. Jeg er selv i uge 23 nu og befinder mig nærmest konstant i tøjkrise!

Men som en ps må jeg lige sige, at selvom man er en str 40/42 kan stramt stadigvæk være så flot - da det handler om at de rette former bliver fremhævet (synes jeg!) Men jeg ved godt, at det ikke er ensbetydende med, at man føler sig tilpas i det!

Jeg er sikker på, at du ender i en kjole, hvor alle gæsterne tænker "hot pregnant woman"

Anmeld

13. juni 2010

<3

DK skriver:

"Problemet" er at min mave ikke er stor nok til at bære en rigtig gravidkjole. Men på den anden side er den for stor til bare at have alm. tøj på. Men jeg må vist bare vente og se hvordan det udvikler sig de næste par uger og så ellers på shopping efter en ny!

Men det var derfor jeg tænkte kropsnært. For den er stor nok til at den ser gravid ud og ikke bare buttet, så alle kan se at det er meningen den skal bule ud

Anmeld

13. juni 2010

<3

Så må du ty til puderne og en "rigtig" graviditetskjole

Anmeld

13. juni 2010

DK

Kirle skriver:

Så må du ty til puderne og en "rigtig" graviditetskjole

Jaaa det er det vi gør!!! Måske kan jeg låne sådan en gravid-pude til forebygning af graviditet hos teenagere af en sundhedsplejerske??

Anmeld

13. juni 2010

<3

DK skriver:

Jaaa det er det vi gør!!! Måske kan jeg låne sådan en gravid-pude til forebygning af graviditet hos teenagere af en sundhedsplejerske??

Nemlig!

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er enig med de andre i at der findes kjolesnit derude der ville kræse mere for din smækre krop og de to-die-for-lækre stiletter!

Hvad med en af dem du lånte mig? Den plisserede blå silkekjole er helt fantastisk flot over en gravidmave, synes jeg... Men på den anden side passer de ikke så godt til skoene...

Og ja, ham Mikkel bliver da en ræv i tux! Niklas gik også i jakkesæt på arbejde engang i tidernes morgen - nu sidder han i hjemmebukser og forvasket t-shirt...

Anmeld

15. juni 2010

DK

Rosa skriver:

Jeg er enig med de andre i at der findes kjolesnit derude der ville kræse mere for din smækre krop og de to-die-for-lækre stiletter!

Hvad med en af dem du lånte mig? Den plisserede blå silkekjole er helt fantastisk flot over en gravidmave, synes jeg... Men på den anden side passer de ikke så godt til skoene...

Og ja, ham Mikkel bliver da en ræv i tux! Niklas gik også i jakkesæt på arbejde engang i tidernes morgen - nu sidder han i hjemmebukser og forvasket t-shirt...

Hmmm jeg tror bare ikke at jeg er "tyk" nok til den blå plisserede. Og den grønne er ikke god til bryllup. Den er bare... øhh... forkert.

Jeg må ud og købe nyt!

Anmeld

15. juni 2010

Pia.

Jeg syntes du er smuk og manden er smuk og I er smukke sammen... og jeg syntes og kjolen sidder rigtig fint på dig, syntes bestemt ikke det gør noget at bryster og mave strutter en smule...

Wauuu...

Anmeld

15. juni 2010

Maria.

Jeg synes du skal finde en anden kjole der fremhæver din mave.. Uh.. Er det de nye praktiske??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.