Klumpe dumpe og 007??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

XXSS

Jeg synes at du ser utrolig smuk ud - og jeg kan ikke finde alle de fejl du peger på - men tænker bare gid jeg så sådan ud under min gravditet  Behold du din flotte og kjole og bær den med stolthed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Moar'en

Lige et lille sidespor, plejer man ikke sige at kvinderne ikke må komme i sort til et bryllup? Mener de siger det viser man er imod brylluppet, men ved ikke om man stadig bruger det.

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

DK skriver:

Jeg ved bare ikke om den er for nedringet? Og altså, bryster og mave går jo i et? Hvor fanden blev min talje af?

Hvis du synes at den er for nedringet (jeg synes det ikke) men så kan du jo tage et sjæl på..

Anmeld

13. juni 2010

DK

Yrsa skriver:

godt du forstod...svært at forklare,...og lige meget hvad så er den jo ikke grim eller noget, bare ikke så optimal som du ellers kan blive med dit udseende og din fine mave..

Og kender godt det der med mænd der bare synes det er pænt og meget pænt og fint osv osv.. men flot par, det er I dælme...

God fest...

Ihhh jeg ææælsker når Mikkel har hans tox på. Så ser han bare så flot ud synes jeg! Det er også ligesom om han lige bliver en kvart mere gentleman og sådan verdens-borger når han trækker i "udklædningen". Han kommer helt automatisk til at sige "godaften Frøken" og den slags og det er jeg bare en sucker for!

Plus at kun jeg kan binde hans selvbinder-butterfly og det er så fedt når han under en fest lige kommer over og spørger om ikke jeg vil binde den for ham fordi den er gået op/han skulle vise den til nogen eller noget. Det er bare sådan "han er min mand"-agtigt, thi hi

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

Moar'en skriver:

Lige et lille sidespor, plejer man ikke sige at kvinderne ikke må komme i sort til et bryllup? Mener de siger det viser man er imod brylluppet, men ved ikke om man stadig bruger det.

Tror det afhænger at hvordan bruden og brudgommen har det - jeg var til stort bryllup sidste år og bar den flottes karen millen kjole og den var sort som kul, havde så lille sjal og sko på derudover samt hårspænde i lilla..

Og der var ingen ko på isen her! Selv om de er meget traditionstro.

Anmeld

13. juni 2010

Becks

Må jeg lige sige - Hold nu mund du er køn!

Kjolen er rigtig fed, men jeg synes ikke den er den helt rigtige til dig, nu.. Som du selv skriver, så forsvinder din talje lidt.. Låååååve the stilettas

Anmeld

13. juni 2010

DK

Moar'en skriver:

I de helt gamle dage bar alle brude jo en sort brudekjole! Så blev det moderne med en hvid brudekjole for en 150 år siden, og efter det blev det sådan lidt no-go at bære sort til festen. Det er dog et længe overstået kapitel og idag er der vist kun en enkelt regel som siger at ingen må bære hvidt, undtagen bruden!

Så man kan i dag trygt tage sort på! Man kan jo altid pifte det lidt op med farvede sko, et sjal, en taske eller lign!

Anmeld

13. juni 2010

Svei

DK skriver:

Ihhh jeg ææælsker når Mikkel har hans tox på. Så ser han bare så flot ud synes jeg! Det er også ligesom om han lige bliver en kvart mere gentleman og sådan verdens-borger når han trækker i "udklædningen". Han kommer helt automatisk til at sige "godaften Frøken" og den slags og det er jeg bare en sucker for!

Plus at kun jeg kan binde hans selvbinder-butterfly og det er så fedt når han under en fest lige kommer over og spørger om ikke jeg vil binde den for ham fordi den er gået op/han skulle vise den til nogen eller noget. Det er bare sådan "han er min mand"-agtigt, thi hi

Åh, hvor skønt... han ser også sådan ud, meget galant og passe på dig-agtig. Du må finde nogle flere lejligheder hvor han kan tage den på...

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Jaaahhh jubiiii - Karen Millen stiletterne skal ud af skabet!!!

Anmeld

13. juni 2010

DK

Yrsa skriver:

Åh, hvor skønt... han ser også sådan ud, meget galant og passe på dig-agtig. Du må finde nogle flere lejligheder hvor han kan tage den på...

Jeg prøver af og til at overtale ham til at tage den på i seng, men han stejler altid og bliver tøseagtig "den bliver måske beskidt"

Måske jeg kan drikke ham rigtig fuld til det bryllup så han glemmer de praktiske sider af sagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.