Kom med jeres bedste billede fra fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Han var bange for at hun gik i stykker ... og så har de samme frisure hihi

Ha ha ha ha det gør babyer heldigvis ikke så nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Barbamama

Det er altså bare de BEDSTE billeder!!!!! Masser af skønne unger og glade forældre!

Anmeld

13. juni 2010

Valle81

Hejsa:0)

Sikke mange smukke fødsels og situationsbilleder:0) Jeg bliver så rørt af at se dem:0)

Jeg har desværre ikke noget fra da Asta kom til verdenen på dennne computer - så dem må i have til gode, men her er Anton der kom til verdenen 27/3-2010

1. billede: Lige kommet på maven

2. Billede: En time gammel og sutter aktivt

3. billede: En meget træt og monster stolt far

4. billede: Anton 4 timer gammel og storesøster er kommet sammen med mormor og morfar for at hente os hjem:0)

Anmeld

13. juni 2010

ekzunz

LN_ mor skriver:

Kan han ikke genskabe dem? Har han forsøgt det, ellers siger min kæreste at han gerne vil prøve at redde dem for dig - han kan gøre det over nettet?

Kan han også redde billeder fra en ekstern harddisk??? Jeg her nemlig en liggende med mine fødselsbilleder - og den virker ikke...

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Znuzke skriver:

Kan han også redde billeder fra en ekstern harddisk??? Jeg her nemlig en liggende med mine fødselsbilleder - og den virker ikke...

Det kommer an på hvordan den ikke virker - altså hvad der er galt med den.

Hvis den ikke kan tænde, skal den nemlig skilles ad.

Anmeld

13. juni 2010

ekzunz

LN_ mor skriver:

Det kommer an på hvordan den ikke virker - altså hvad der er galt med den.

Hvis den ikke kan tænde, skal den nemlig skilles ad.

Jeg kan faktisk ikke helt huske om den kan tænde - men jeg mener at den kan - man kan bare ikke få forbindelse til den. Harddisken er jeg fuldstændig ligeglad med, jeg vil bare gerne have billederne. Så hvis den skal skilles ad, så er det bare sådan 

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Znuzke skriver:

Jeg kan faktisk ikke helt huske om den kan tænde - men jeg mener at den kan - man kan bare ikke få forbindelse til den. Harddisken er jeg fuldstændig ligeglad med, jeg vil bare gerne have billederne. Så hvis den skal skilles ad, så er det bare sådan 

Hvis du har lyst kan du sende den? Så kan han se på den og så sende billederne til dig over internettet?

Anmeld

13. juni 2010

Ida.

Sikke en fantastisk tråd  

Billede 1-6 er af Annika født 31. august 2007 - billede 3 er under fødslen - jeg er der ca 6 cm åben (og mellem to veer ), billede 4+5 er en meget nyfødt Annika, der sutter for første gang og bliver undersøgt af nybagt mor og bedstemor billede 1 og 6 er den nybagte far  og billede to er den sidste ammetår Annika får på sygehuset - hun er lidt mere end et døgn gammel.

Billede 7-10 er af Lina født 16. maj 2009 - på billede 7 og 8 er hun heeelt ny, billede 9 er hun 8 timer gammel på, og vi er på vej hjem fra sygehuset på det sidste billede er hun knap 2 døgn gammel - og jeg ELSKER det billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

mariamiss6

Hmmm Jeg kunne desværre kun finde 1 billede lige nu...

Men det er nu også meget godt...

Det er Felix, just født... Han er under en time gammel her.. Måske kun 15 minutter ca. og det er første gang jeg holder ham.....
Det er et billede jeg tog med min mobil, og sendte ud som sms, til dem der ikke kunne forstå jeg ikke lige havde svaret på deres sms'er endnu

Anmeld

14. juni 2010

Ann.

Sikke en dejlig tråd

Har desværre kun et par billeder fra fødslen og dette her er det bedste

Det er Lærke ca. 10 minutter gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.