Kom med jeres bedste billede fra fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

4kløver

Her er Xenya

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

grinbidderen

har ik så mange billeder fra fødslen da vores cam hvor billederne var på blev stjålet fra os..

billede 1 er mig lige et par timer før jeg fødte min søn

billede 2 -3 er han lige kommet op og blevet tørret lidt ren.

billede 4 er han ca en halv dag gammen for føte sent om aften og dettte er om formiddagen/eftermiddagen.. det er utroligt hvor tiden bare går hurtigt nu er min søn 2o måneder

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fantastisk tråd.

Her er lidt billeder fra vores hjemmefødsel for i dag 6 uger siden. Som I kan se arbejdede vi meget sammen, bare Niklas og jeg, især de første 8 ud af ialt 9 timer. De sidste billeder er fra øjeblikket efter han kom ud, og jeg har netop samlet ham op (fødte siddende på hug) og lagt mig ned. Det er HELT sikkert den præstation jeg er allermest stolt af i mit liv!!!

Anmeld

14. juni 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Sikke en fantastisk tråd  

Billede 1-6 er af Annika født 31. august 2007 - billede 3 er under fødslen - jeg er der ca 6 cm åben (og mellem to veer ), billede 4+5 er en meget nyfødt Annika, der sutter for første gang og bliver undersøgt af nybagt mor og bedstemor billede 1 og 6 er den nybagte far  og billede to er den sidste ammetår Annika får på sygehuset - hun er lidt mere end et døgn gammel.

Billede 7-10 er af Lina født 16. maj 2009 - på billede 7 og 8 er hun heeelt ny, billede 9 er hun 8 timer gammel på, og vi er på vej hjem fra sygehuset på det sidste billede er hun knap 2 døgn gammel - og jeg ELSKER det billede

Det var da nogle helt fantastiske billeder!!!! Hold da op!!!! Kan godt forstå du er helt vild med det sidste. Det er også et super godt billede der hvor du sidder i sengen og holder om din mave

Anmeld

14. juni 2010

Barbamama

Rosa skriver:

Fantastisk tråd.

Her er lidt billeder fra vores hjemmefødsel for i dag 6 uger siden. Som I kan se arbejdede vi meget sammen, bare Niklas og jeg, især de første 8 ud af ialt 9 timer. De sidste billeder er fra øjeblikket efter han kom ud, og jeg har netop samlet ham op (fødte siddende på hug) og lagt mig ned. Det er HELT sikkert den præstation jeg er allermest stolt af i mit liv!!!

Ej jeg er da helt vild med det billede hvor du ligger på din mands skød og I kigger helt forelskede på hinanden! Det er bare dejligt! Det ser dejligt ud at I har den kontakt med hinanden mens du føder. Jeg kunne slet ikke have kontakt med min kæreste. Jeg forsvandt helt ind i mig selv

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
michella80 skriver:

Ej jeg er da helt vild med det billede hvor du ligger på din mands skød og I kigger helt forelskede på hinanden! Det er bare dejligt! Det ser dejligt ud at I har den kontakt med hinanden mens du føder. Jeg kunne slet ikke have kontakt med min kæreste. Jeg forsvandt helt ind i mig selv

Hehe, det billede er taget lige efter jeg havde min første presseve så vi smiler af lettelse fordi der nu snart er en ende på det og forventning fordi NU sker det snart

Og mange tak for de søde ord!

Anmeld

14. juni 2010

MinWilliam

Hvor er det bare nogen rigtige gode billeder alle sammen

Anmeld

14. juni 2010

ivfmarie

Vil I se noget vildt!? Det her var hvad vi så efter 2. presseve... INGEN vidste at damen vendte up-side-down, så det var lidt af et chok ...

PS... ikke for sarte sjæle - men det er nok for sent at skrive nu

Anmeld

15. juni 2010

Barbamama

Rosa skriver:

Hehe, det billede er taget lige efter jeg havde min første presseve så vi smiler af lettelse fordi der nu snart er en ende på det og forventning fordi NU sker det snart

Og mange tak for de søde ord!

Ej hvor skønt!!! Ja presseveer er bare dejlige!!!! Hi hi! Og MEGET velkomne!

Anmeld

15. juni 2010

Pia.

Mangler af de to store lige efter fødslen på denne her computer men jeg har af Mads ca. en time efter han blev født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.