Kom med jeres bedste billede fra fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.470 visninger
74 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Barbamama

Inspireret af en video jeg lige har set herinde med en masse smukke billeder fra en fødsel vil jeg gerne se jeres bedste billede(r) fra fødslen af jeres børn. Jeg kan lægge ud. Her er min skønne datter Carla lige kommet til verden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Karo

Hvor er i dog bare søde. Du ser bare så glad og overlykkelig ud på de to billeder

Her er nogle af mine børn.

Billede 1 og 2: Marcus
Billede 3,4 og 5 : Ida

Anmeld

13. juni 2010

Risen

michella80 skriver:

Inspireret af en video jeg lige har set herinde med en masse smukke billeder fra en fødsel vil jeg gerne se jeres bedste billede(r) fra fødslen af jeres børn. Jeg kan lægge ud. Her er min skønne datter Carla lige kommet til verden

Fantastiske billeder ! Hold da op ! Du ser jo nærmest forelsket ud , hvis du ikke var det Summer af lykke !

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Det var jeg virkelig også Katja! Lykkelig!!!! Og smaskforelsket! Hvor er det nogle gode billeder du har lagt ind! Og hvor kan man bare tydeligt se at det er Marcus! Hans ansigtstræk er meget tydelige. Han er så sød!!!! Og lille skønne Ida! Åh hun er dejlig altså!

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Risen skriver:

Fantastiske billeder ! Hold da op ! Du ser jo nærmest forelsket ud , hvis du ikke var det Summer af lykke !

Ja sådan havde jeg det også. Og jeg elsker de billeder for jeg kan virkelig se hvordan jeg havde det. Træt, lykkelig og forelsket i min lille Carla!

Anmeld

13. juni 2010

Jules

Årrrrh... Kan slet ikke få ind i hovføle det vidunderlige følelse igenedet at jeg snart igen skal

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Uha er det ikke bare skønt!!!!! Kan godt forstå du glæder dig!

Anmeld

13. juni 2010

trunte89

Her er lidt af os.

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Nååårh hvor er de gode! Og farmand kan da vidst ikke se mere stolt ud end han gør på det billede! SKØNT!

Anmeld

13. juni 2010

L.J.L

Jeg vil også være med Her er Lauritz et par timer gammel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.