Kom med jeres bedste billede fra fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Munder

ivfmarie skriver:

Vil I se noget vildt!? Det her var hvad vi så efter 2. presseve... INGEN vidste at damen vendte up-side-down, så det var lidt af et chok ...

PS... ikke for sarte sjæle - men det er nok for sent at skrive nu

Hold da helt kaje, det var da vildt. Sikke en overraskelse. Tænk, at de ikke havde opdaget det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

bagger26

Uhh jeg vil også være med..

1. billede er af mads, ham har jeg desværre ikke så mange gode billeder af fra fødsel.

Resten af billederne er fra Sofias fødsel, jeg var så heldig at have min lillesøster med til at lege fotograf, så har en masse helt fantastiske billeder derfra.

Det sidste billede er af mig 15 min før min datter kom til verden, når jeg ser på det tænker jeg på, hvor dejlig min fødsel af Sofia var..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

1. billede er af mads, ham har jeg desværre ikke så mange gode billeder af fra fødsel.

Resten af billederne er fra Sofias fødsel, jeg var så heldig at have min lillesøster med til at lege fotograf, så har en masse helt fantastiske billeder derfra.

Det sidste billede er af mig 15 min før min datter kom til verden, når jeg ser på det tænker jeg på, hvor dejlig min fødsel af Sofia var..

Hvor er du smuk og hvor ser du OVERHOVEDET ikke ud som om du er i fødsel på det billede... Og den lille mus er helt og aldeles bedårende - helt krøllet og smuk som de skal være når de lige er kommet ud - suuuuk

Anmeld

15. juni 2010

oo

Rosa skriver:

Fantastisk tråd.

Her er lidt billeder fra vores hjemmefødsel for i dag 6 uger siden. Som I kan se arbejdede vi meget sammen, bare Niklas og jeg, især de første 8 ud af ialt 9 timer. De sidste billeder er fra øjeblikket efter han kom ud, og jeg har netop samlet ham op (fødte siddende på hug) og lagt mig ned. Det er HELT sikkert den præstation jeg er allermest stolt af i mit liv!!!

nåh, så begyndte jeg da godt nok lige at tude! hvor er det dog en smuk billedserie og så dit ansigt da Niklas gir Jonathan til dig da han lige er født

Anmeld

15. juni 2010

oo

bagger26 skriver:

for søren hvor er de billede af storebror der ser lillesøster bare helt enormt vidunderlige!! det første hvor han peger med øjenbrynene helt oppe i panden og det sidste hvor han kigger helt blidt og forelsket på hende

Anmeld

15. juni 2010

bagger26

Rosa skriver:

Hvor er du smuk og hvor ser du OVERHOVEDET ikke ud som om du er i fødsel på det billede... Og den lille mus er helt og aldeles bedårende - helt krøllet og smuk som de skal være når de lige er kommet ud - suuuuk

Tak, hvor er du sød.  Mine veer startede også først rigtig lige efter dette billede var tage, men så så jeg altså heller ikke frisk ud hehe..

Og ja der er bare ikke noget en helt nyfødte, krøllede, bløde babyer hehe..

Anmeld

15. juni 2010

bagger26

Tjuhl skriver:

for søren hvor er de billede af storebror der ser lillesøster bare helt enormt vidunderlige!! det første hvor han peger med øjenbrynene helt oppe i panden og det sidste hvor han kigger helt blidt og forelsket på hende

Det var også helt fantastisk at opleve ham se hans lillesøster for første gang, for han var virkelig forelsket ved første blik.. Og det blide udtryk han kigger på hende med, sådan kigger han stadig på hende hver evige eneste dag, selv her 3 mdr efter.. Så jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at han kommer til at blive en vidunderlig storebror for hende..

Anmeld

15. juni 2010

nynne-l

Jeg vil også være med

1. er 30 minutter før jonathan kom til verden

2. 15 minutter efter ca og 3. 30 minutter efter ca

Anmeld

16. juni 2010

Vidunderligeunger

fed tråd altså!! det bragte gode minder frem

mine billeder er fra da vi kommer fra opvågning og ned på stuen. Fik PKS... Hun er godt 3 timer gammel på alle billeder..

Det sidste billede bringer tårer frem hver gang jeg ser det - han var SÅ vidunderlig under det hele <3

Anmeld

16. juni 2010

CiSo

hvor er det altså bare nogle fantastiske billeder!!! 

Jeg glæder mig da helt til det bliver min tur, til at få sådan en LÆKKER baby op på maven! 

Og Rosa, det billede hvor i er lettet over presseveer er bare HELT fantastisk, hvis jeg havde en mand/kæreste skulle vi også have sådan en fødsel! hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.