Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linselouise skriver: Jeg vil også være med Her er Lauritz et par timer gammel..
Jeg vil også være med Her er Lauritz et par timer gammel..
Nååårh lille mand! Dejlige billeder!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så vil jeg også vise lidt billeder.
nr. 1 1 time gammel
nr. 2 farmand, 2 timer gammel
nr. 3 mor, 15 timer gammel
nr. 4 Asta 12 timer gammel
Her er mine billeder.
De to første er jeg lige kommet tilbage efter kejsersnittet og holder min datter for første gang. Hun er ca. 3 timer gammel.Det 3. er min mand der holder Liva for første gang...
forældre-til-Asta skriver: Så vil jeg også vise lidt billeder. Første er taget 1 time efter hun er blevet født Andet er den stolte farmand, 2 timer efter fødslen. Lidt træt, været vågen over et døgn Og det sidste mig med asta, dagen efter
Første er taget 1 time efter hun er blevet født
Andet er den stolte farmand, 2 timer efter fødslen. Lidt træt, været vågen over et døgn
Og det sidste mig med asta, dagen efter
Nårh hvor er det første billede bare godt!!! HUn er da bare super dejlig!
TbCp skriver: Her er mine billeder. De to første er jeg lige kommet tilbage efter kejsersnittet og holder min datter for første gang. Hun er ca. 3 timer gammel.Det 3. er min mand der holder Liva for første gang...
Skønt billede af Liva og Carsten. Kærligheden stråler bare ud af ham
michella80 skriver: Nårh hvor er det første billede bare godt!!! HUn er da bare super dejlig!
Mange tak. Ja kan ógså godt li billede nr. 4
så vil jeg goså være med.
hun er dog et par timer gammel, vi er lige kommet op på barselsgangen der og en af mine veninder tager billedet af den stolte mor og far med lille ny.
øv jeg kan ikk være med .. Min venindes kæreste skulle lige fixe min com .. og var så teknisk at han slettede alle mine billeder os dem fra fødslen
Lidt billeder fra Lærkes fødsel :
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128