er enig i det mange her inde skriver..
kan desværre snakke af meget dyb erfaring..
da min storbror blev kørt ihjel for ja puha det snart 9 år siden..
af en 16 årig knægt påvirket af alkohol og ja selvfølgelig uden kørkort..
jeg var på da værende tidspunkt 13 år gammel og ja hadet ham som pesten sammen med resten af min familie..
men for 1 år siden blev jeg kontaktet af en psygolog som fortalte at ham den unge mand meget gerne ville tale med en fra min familie og jeg var den eneste de havde kunne få fat i..
Min lillebror og jeg to til et møde med den her unge mand.. hvor vi hørte hva han havde at sige.. og kan hilse og sige at han var ØDELAGT fuld stændig.. han var slet ikke velfungernde og så vores storbror på indersiden af øjnlågene hver nat når han skulle sove.. han var og er så dybt ulykkelig..
det jeg vil frem til med det her er, at den 16 årig knægts liv er lige så meget ødelagt som den lille piges forældre.. den eneste forskel på de to parter er nok bare at han skal leve med hva han har gjort og se den lille pige for sig hver evig eneste dag resten af hans liv.. i må ikke 1 eneste sek. tror at det ikke gør ondt på ham.. for ellers skal han være yderst følelse tom (og det er ikke det indtryk jeg fik)
der med ikke sagt at jeg ikke syntes hans betinget straf skulle ha været længer... men syntes bestemt ikke han skal i fængsels og spoleres helt.. men ha noget hjælp af nogle som kan gøre ham så nogen lunde velfungerende...
Anmeld