16 årig dræbte 6 årig og fik 30 dages betinget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

line melias mor

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/31154227/

hvad er jeres holdning? jeg er dybt rystet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

CamillaSoefelt

line melias mor skriver:

Føj hvor er det for meget. Det er jo ingenting??

Anmeld

12. juni 2010

B&J

line melias mor skriver:

sidder og flyver helt i luften håber godt nok de laver det op de uhhh ja...

Anmeld

12. juni 2010

Mor-til-asta-09

Ja det er sgu utroligt hvad man kan gøre Er ligeså rystet

Anmeld

12. juni 2010

IAH

Hej hej

Det virker som rigtig nok som meget kort tid, men den lille pige kommer ikke igen ved at sende drengen i fængsel.

Han er ikke straffet før - og han slår hende ikke i hjel med forsæt. Og han har været udsat for gruppepres forud. Prøv at vende det om. Jeg tror ikke en hårdere straf ville føre noget videre godt af sig. Fængselsstraf kan ikke fungere som en lærestreg for en sekstenårig, der tilsyneladende er artig og velfungerende.

I fængslet kan det jo gå helt galt for en dreng, der er så påvirkelig over for gruppepres. Det er jo præcis her han kan lære at være kriminel.

Hvor længe skulle han i stedet være sat i fængsel og hvorfor?

Jeg ved min holdning er provokerende..

Iben

Anmeld

12. juni 2010

Svei

IAH skriver:

Hej hej

Det virker som rigtig nok som meget kort tid, men den lille pige kommer ikke igen ved at sende drengen i fængsel.

Han er ikke straffet før - og han slår hende ikke i hjel med forsæt. Og han har været udsat for gruppepres forud. Prøv at vende det om. Jeg tror ikke en hårdere straf ville føre noget videre godt af sig. Fængselsstraf kan ikke fungere som en lærestreg for en sekstenårig, der tilsyneladende er artig og velfungerende.

I fængslet kan det jo gå helt galt for en dreng, der er så påvirkelig over for gruppepres. Det er jo præcis her han kan lære at være kriminel.

Iben

Jeg er fuldstændig enig.

Anmeld

12. juni 2010

wamse

IAH skriver:

Hej hej

Iben

Jeg er så helt enig med dig.

Drengen gjorde det ikke forsætteligt(staves?) Det var en dumhed, der endte fatalt.

At smide ham ind i et fængsel i mange år, ville bare gøre sagen endnu mere tragisk.

Anmeld

12. juni 2010

line melias mor

jeg kan sagtens forstå din holdning, og ved at det aldrig kommer til at få pigen tilbage MEN jeg mener stadig at man skal straffes for de ting man gør og ovenikøbet når man dræber et andet menneske. den familie til den lille pige må sidde tilbage og føle sig dybt til grin. det er så bare min mening og jeg syntes det er godt vi har forskellige meninger og holdninger det er sundt at debattere

knus

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Jeg synes da han har fået en straf der virker rimelig...

Vi laver alle noget dumt, og her endte det så bare værre end nogen kunne have drømt om.

Anmeld

12. juni 2010

Svei

line melias mor skriver:

jeg kan sagtens forstå din holdning, og ved at det aldrig kommer til at få pigen tilbage MEN jeg mener stadig at man skal straffes for de ting man gør og ovenikøbet når man dræber et andet menneske. den familie til den lille pige må sidde tilbage og føle sig dybt til grin. det er så bare min mening og jeg syntes det er godt vi har forskellige meninger og holdninger det er sundt at debattere

knus

Mon ikke han skal leve med en straf for det han har gjort resten af livet...en højere straf end man kan give med fængselsstraf. Fængsler virker ved at fangerne ikke kan gøre noget når de sidder derinde...men fængsler lærer ikke mennesker at begå sig i samfundet, de gør ikke mindre kriminelle...de skaber bare mennesker der ødelægges mere og kommer længere væk fra samfundet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.