Hvorfor klipper ny bagte mødre altid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Muffinmus

isimaven skriver:

Ej piger nu må I altså ikke tro at jeg synes alle uden næseringe er konede!!! Men pricippet i den jeg har er lidt det samme som det lange hår der heller ikke ryger, jeg synes ikke at man behøver ændre udseende når man bliver mor, man skal vel bare være den man er og hvis ens hår er udvokset og trist så er jeg da fortaler for at man får det ordnet, men ser bare ingen grund til koncervatisme kun fordi man nu er blevet mor håber ikke jeg støder nogen
knus isimaven

nej nej da:-)

Og har da selv først lige taget min tunge piercing ud..mest fordi jeg ikke synes det hænger sammen med at være en voksen mor at folk skal glo på metal i min mund..for fylder 30 i år for mig hænger synlige piercinger og mor-hed bare ikke sammen.

Til gengæld har jeg 2 tatoos på ryggen der jo så er skjult...igen fordi jeg ikke synes det hænger godt sammen med det budskab jeg gerne vil sende om mig selv som mor til andre...For fatum er jo folk dømmer på useende i første omgang, ikke på hvor klog man er:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Mira0911

Der gik 1 år før jeg gik til frisør efter fødslen.. Mit hår var så ødelagt at det trængte til noget nyt og spændende...

Anmeld

11. juni 2010

Kløver

Pia. skriver:

Deres hår af... Okay advaret mærkelig tråd men igen møder jeg en som lige har født og væk var håret... *SSS*

Hvad er det med nybagte mødre og deres første tur til frisøren der efter - det er som om der skal ske noget vildt lige så snart de har født, misforstå mig nu ikk... Men hvorfor skal alle have den der "mor frisure" efter fødslen

Mødte lige en gammel veninde, ven, bekendt (ved ikke hvad jeg skal kalde hende) hun havde det fedeste lange super flotte lyse hår med lækker krøl I - og her stod hun med en kort skulder lang klip - min første indskydelse var, hold da op du er da blevet klippet, det er rigtig sødt - Ja sagde hun der skulle ske noget nyt, nu hvor jeg er blevet mor....

Så fordi man er blevet mor skal man også have den såkaldte mor-frisure...

..... Når alt kommer til alt er det nok bare mig der er en kæmpe kylling når det kommer til mit hår - jeg bliver klippet 2-3 gange om året MEN kun spidser... og jeg har aldrig klippet det af fordi jeg var blevet mor...

Knus Pia - som burde handle og gøre rent. men kan ikke lige tage sig sammen, derfor sådan et lidt tosset indlæg...

P.S vil lige skynde mig at sige at der er mange fede frisure både kort som langt, Men undre mig bare over alle de langhåret piger der klipper det af...

Jeg oplevede min veninde fik det klippet kortere, men det blev superflot af det, og i hendes tilfælde var det vist fordi det var blevet skidt, og tyndt/tjavset, så tror ikke det hang sammen med at hun var blevet mor

nogle får jo tyndere hår pga hormoner, måske der kan være en sammenhæng der

Anmeld

11. juni 2010

lisbethita

Tulle28 skriver:

He he, jamen det er jo så PRAKTISK Kender flere der er sådan.. Jeg nægter at blive en af dem - selvom jeg er blevet mor vil jeg stadigvæk gå i lækkert tøj, tage (en lille smule) make-up på hver dag og have langt, lækkert, upraktisk hår, også selvom der højst sandsynligt sidder gylp et eller andet sted efter 5 minutter!

Knus Tulle

Det nægter jeg sgu også!!! 

Anmeld

11. juni 2010

lisbethita

TbCp skriver:

Det er faktisk ikke mange dage siden min mand og jeg sad og snakkede om det samme..... kender flere der har gjort det.
Jeg vil bare ikke af med mit hår og har overhovedet ikke oplevet det som upraktisk at det var langt, tværtimod skulle jeg ikke bruge lang tid foran spejlet med en skrigende kolik unge på armen, hvis det var en af de dage.... jeg kunne bare proppe en elastik i så var det problem løst

He he....jeg plejer at kalde det en mor-hjelm :-) Synes det ligner en hjelm, for det meste.... og jeg synes det er så synd, så jeg nægter at gøre det. Da min mor var ung havde hun det SMUKKESTE røde lange hår. Hun klippede det, fordi hun sagde det var mere praktisk. FUCK PRAKTISK...jeg har altid hellere ville se smuk ud end at være praktisk. 

Kram fra mig, som gør oprør mod mine rødder i vestjylland, hvor hovedparten af nybagte mødre går i de samme eccosandaler, H20 klipklappere og klipper håret i page eller helt kort efter endt fødsel!!!

(undskyld...men det er altså rigtigt...)

Anmeld

11. juni 2010

lisbethita

twinboys skriver:

Smiler gud hvor er det rigtigt nu du siger det...

Mange mødre bliver klippet lige inden eller lige efter en fødsel...

Men mit lange hår blev der både før og efter fødslen... Jeg brugte faktisk også bh-stoppen til at putte håret ind under... Når jeg idag er syg og brækker mig så håret om på ryggen under blusen eller bare skal ud i regnen tager jeg håret ned under blusen bagpå, så regntøj på og hætte, så slipper jeg for at håret bliver vådt og krøller op... Og slipper for håret klæber sig fast på mine kinder fordi de er våde pga. regnen...

Hilsen den moar der ikke lod garnet blive klippet af...

GOOD FOR YOU!!!! Jeg gør det heller ikke 

Anmeld

11. juni 2010

lisbethita

Pia. skriver:

Deres hår af... Okay advaret mærkelig tråd men igen møder jeg en som lige har født og væk var håret... *SSS*

Hvad er det med nybagte mødre og deres første tur til frisøren der efter - det er som om der skal ske noget vildt lige så snart de har født, misforstå mig nu ikk... Men hvorfor skal alle have den der "mor frisure" efter fødslen

Mødte lige en gammel veninde, ven, bekendt (ved ikke hvad jeg skal kalde hende) hun havde det fedeste lange super flotte lyse hår med lækker krøl I - og her stod hun med en kort skulder lang klip - min første indskydelse var, hold da op du er da blevet klippet, det er rigtig sødt - Ja sagde hun der skulle ske noget nyt, nu hvor jeg er blevet mor....

..... Når alt kommer til alt er det nok bare mig der er en kæmpe kylling når det kommer til mit hår - jeg bliver klippet 2-3 gange om året MEN kun spidser... og jeg har aldrig klippet det af fordi jeg var blevet mor...

Knus Pia - som burde handle og gøre rent. men kan ikke lige tage sig sammen, derfor sådan et lidt tosset indlæg...

P.S vil lige skynde mig at sige at der er mange fede frisure både kort som langt, Men undre mig bare over alle de langhåret piger der klipper det af...

Virkelig god tråd der ;-)  OG TOTALT NO GO TIL AT KLIPPE HÅRET !  KRam.

Anmeld

11. juni 2010

4xGreve

Mit hår røg af fordi manden bad mig om det og ihh hvor fortryder jeg nogen gange at jeg føjer min mand sådan hehe...

Først startede jeg med at ha langt lyst hår og til at starte på bad ham mig bare om at få det fravet mørkt og det gjorde jeg, så vil han have det endnu mørker og det blev det også vil han have det kort jeg valgte så en mellem lang frisure men frisøren var elendi og alt mit dejlige lange hår røg af og jeg havde ultr kort hår også da jeg havde fået det så vil han sku have det langt igen så det siger jeg jer de damen nu bliver det langt og nu går jeg ned og får farvet enten lyse eller mørke striber i alt efter havd frisøren og JEG aftaler (vælger striber istedet for helfarvening så noget af håret kan få en pause, også med sort pandehår)

Anmeld

11. juni 2010

4xGreve

lisbethita skriver:

He he....jeg plejer at kalde det en mor-hjelm :-) Synes det ligner en hjelm, for det meste.... og jeg synes det er så synd, så jeg nægter at gøre det. Da min mor var ung havde hun det SMUKKESTE røde lange hår. Hun klippede det, fordi hun sagde det var mere praktisk. FUCK PRAKTISK...jeg har altid hellere ville se smuk ud end at være praktisk. 

Kram fra mig, som gør oprør mod mine rødder i vestjylland, hvor hovedparten af nybagte mødre går i de samme eccosandaler, H20 klipklappere og klipper håret i page eller helt kort efter endt fødsel!!!

(undskyld...men det er altså rigtigt...)

hey hvad er der glat med H2O?? jeg er super glade for mine, og jeg er både ung og fræk hehe

Anmeld

11. juni 2010

smokin

Pia. skriver:

Jeg har altså ikke klippet mit hår og overvejer heller ikke at gøre det

KH
Zette, med Malou på 11 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.