Pia. skriver:
Deres hår af...
Okay advaret mærkelig tråd men igen møder jeg en som lige har født og væk var håret... *SSS*
Hvad er det med nybagte mødre og deres første tur til frisøren der efter - det er som om der skal ske noget vildt lige så snart de har født, misforstå mig nu ikk... Men hvorfor skal alle have den der "mor frisure" efter fødslen 
Mødte lige en gammel veninde, ven, bekendt (ved ikke hvad jeg skal kalde hende) hun havde det fedeste lange super flotte lyse hår med lækker krøl I - og her stod hun med en kort skulder lang klip - min første indskydelse var, hold da op du er da blevet klippet, det er rigtig sødt
- Ja sagde hun der skulle ske noget nyt, nu hvor jeg er blevet mor....
Så fordi man er blevet mor skal man også have den såkaldte mor-frisure...
..... Når alt kommer til alt er det nok bare mig der er en kæmpe kylling når det kommer til mit hår - jeg bliver klippet 2-3 gange om året MEN kun spidser... og jeg har aldrig klippet det af fordi jeg var blevet mor...
Knus Pia - som burde handle og gøre rent. men kan ikke lige tage sig sammen, derfor sådan et lidt tosset indlæg...
P.S vil lige skynde mig at sige at der er mange fede frisure både kort som langt, Men undre mig bare over alle de langhåret piger der klipper det af...
tjo der er faktisk noget om det...
Jeg har stadig orange, lilla eller rødt hår hvis det er det jeg vil have... SELVOM jeg er moar...
Jeg skulle finde et par modeller for min frisør og snakkede så med min veninde som har langt hår. Spurgte om det var noget for hende at blive hår model... "aijjjjj det kan jeg da ikke, jeg er jo moar og kan da ikke se fjollet ud... ?!?!?

Da jeg skulle i retten og min frisør inden skulle farve mig sagde jeg til hende at nu skulle det være dæmpet og jeg skulle ligne en rigtig ansvarlig mor... Det endte med en sort bund og ellers tre forskellige farver i resten.... FÅRK det var fedt og så mega friskt ud...