Wuuuuaaaaaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Mira0911

VIPpigen skriver:

Ja, du kan virkelig se hvor glad den er, og helt rundt på gulvet, det er bare noget af det sødeste med en hund der smiler...

Børn viser også bare deres virkelige følelser, og det er så skønt at se dem kaste sig i deres fars arme...

Ja det er rigtig smukt og skønt at se...

Stort set hele Baby.dk hyler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Sakris

Åh, det med den aller første pige fik mig til a tude. Hende og hunden ramte mig mest.... Fik endda set den del to gange fordi kæresten kom over og så med. Vi sad bare og grinede fra start til slut - på den måde der er på tærsklen til gråd....

Anmeld

9. juni 2010

mama09

9. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dejlig video. Har godt set nogle af klippene før, hvor går det bare lige i hjertet. Og hvor var den genial den med hunden

Anmeld

9. juni 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg faldt da godt nok i med begge ben og sidder her med snot og tårer løbende...der er virkelig visse ting man skal holde sig fra som gravid!

http://www.bt.dk/underholdning/videoen-du-ikke-kan-se-uden-graede

Iiiiih altså!!!!

Jeg sad lige her, helt alene, og tudede næsten lydløst (altså bortset fra alt snøfteriet) og lige MIDT i mit tuderi, så stod Kenneth lige pludselig i stuen.........

Eeeeehm hej (snøft tørre snøft tørre snøft host tørre tørre snøøøøøft)

Vær så god at forklare hehe....

Anmeld

9. juni 2010

Camilla_a

Silvermist skriver:

Haha, det gør min mand også, når jeg tuder over sådan noget... med en efterfølgende typisk kommentar som "kvinder..."

He ja og så ville jeg lige vise ham den, for så kunne det jo være han forstod hvorfor, men så skal jeg da lige love for jeg begyndte at hyyylllee igen og Morten sad bare og fattede intet! Haha han må være hjerteløs

Anmeld

9. juni 2010

NaFe

woooow..er du vimmer jeg fik tudet der....snøft snøft

Anmeld

10. juni 2010

lotte32

snøfte snøft... sikke en måde at starte dagen på tudede nærmest inden den var startet.. og self. lige idag, mens man sidder der alene og tuder ned i morgenkaffen.. så kommer min store søn på 12 op (han skal ellers ALTID kaldes på min. 5 gange) havde slet ikke hørt ham, før han står med sin hånd på min skulder og spørger meget søvndrukken "er der noget galt mor?"

buhuuu, det tudede jeg jo ikke mindre af vel så kærlig og omsorgsfuld 

knus Lotte

Anmeld

10. juni 2010

tb

total tudefilm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men hva, så fik man da lige renset ud i tåre og snotkanaler her fra morgenstunden

Anmeld

10. juni 2010

NoName

Tjuhl skriver:

jeg faldt da godt nok i med begge ben og sidder her med snot og tårer løbende...der er virkelig visse ting man skal holde sig fra som gravid!

http://www.bt.dk/underholdning/videoen-du-ikke-kan-se-uden-graede

ca 37 sekunder... det var hvad der gik før en tårer meldte sin ankomst i øjenkrogen... arhmen altså....

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.