Ihhh jeg græd også. De første tårer kom trillende ca. 5 sekunder inde i filmen, hvor det går op for den første lille pige at hendes far er der!
Uhhhhh HVER gang jeg ser noget om soldater der er afsted, noget om 2. verdens krig eller lign., så takker jeg min skaber for at jeg IKKE er blevet forelsket i en soldat. Pyhhh det må være så FORFÆRDELIGT. Hvor er vi bare super heldige at vi ikke er født midt i en verdenskrig hvor ingen går fri, og at ingen mænd i Danmark skal afsted i krig uden selv frivilligt at melde sig.
Vi har et hold venner hvor kæresten er jægersoldat, og netop med 7 dages varsel er sendt til Afghanistan for at træde i stedet for en såret og hjemsendt delingsfører. Han kommer hjem om 2 mdr. Det må bare være så skrækkeligt, og jeg har så ondt af den stakkels kvindelige halvdel som skal blive herhjemme og savne, være bange og bare have en skrækkelig sommer. Men sådan er betingelserne jo når man har en soldat-mand! Uhhh så heldig, heldig, heldig jeg er at Mikkel er uden lugtesans og aldrig vil kunne bruges i krig!
Knus Ditte, der var blevet verdens værste tude-marie af en soldater-kone. Jeg skal slet ikke tåle at savne så meget!
Anmeld