Wuuuuaaaaaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

MM1987

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

4xGreve

det er da vist ikke kun som gravid man skal det... tudebrøler jo... hold da op hvor var det bare ubeskrivligt

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Jeg sidder bogstaveligt og tuder. Hvor er det et ubeskrivelig dejligt video. Sikke meget kærlighed

Anmeld

9. juni 2010

Becks

Øv! Den dumme krig, gid  den snart sluttede, så alle de fædre/mænd/kærster osv kunne komme hjem og være sammen med deres familie..

Vrælede fra start til slut

Anmeld

9. juni 2010

fit_fys

Jeg kunne se 35 sekunder inden jeg mærkede tårerne presse på... Og må indrømme at jeg slukkede, da kæresten sidder lige ved siden af

Anmeld

9. juni 2010

heaven

kitty skriver:

ÅÅÅÅRRRHHH! *Snøft* Gensynsglæde uden filter! Jeg blev mest berørt af den med hunden.. Hvorfor ved jeg ikke. Måske fordi den reaktion var mest uventet..

hehe, også her..... den vidste da slet ikke hvad den skulle gøre af sig selv....

Jannie - der rent faktisk næææsten klarede testen - fik vand i øjnene, men de kom ikke ned af kinderne..

Anmeld

9. juni 2010

Ida.

Vræææææl....kan slet ikke klare sådan noget altså...er totalt tudeprinsesse!! Heldigvis er det da glædestårer

Anmeld

9. juni 2010

klmf

Vil godt tilslutte mig, at man ikke behøver være gravid

Hvor var alle de unger da bare for kære - og en god idé med at pakke farmand ind i gavepapir

Anmeld

9. juni 2010

nilletøz

Hold da helt op!!!

Sidder her og tænker, hvorfor pokker græder over sådanne noget, men ak jeg tog grulig fejl!!!

Sidder selv med snot næste, og tåre i mine øjne.. Sikke dog det kan påvirke en så meget, jeg er nu en meget følsom person, og denne video slå da lige benene væk under mig...

Bare det at se børnene blive så GLAD, det er jo bare skøøønt, selv hunden blev vildt glad.....

Knus nilletøz - som stadig tuder...

Anmeld

9. juni 2010

Camilla_a

Min kæreste sidder bare og kigger så mærkeligt på mig, fordi jeg bare tuder nu!  Jeg er heller ikke gravid, men hold da den går lige i hjertet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.