Wuuuuaaaaaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

AnneBJ

Det var ikke meget reaktion jeg kunne mønstre . Ca. halvvejs kunne jeg da godt mærke klumpen i halsen, men fik ikke fugtige øjne eller noget....

Anne, som vist godt kan skyde en hvid pil efter at være gravid pt., på baggrund af det manglende behov for kleenex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

VIPpigen

Arr den skide krig... Men hold op en glæde at se i børn, forældre, venner, og ja hunden... Sidder også og  godt kæresten ikke er hjemme endnu...

Anmeld

9. juni 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

jeg faldt da godt nok i med begge ben og sidder her med snot og tårer løbende...der er virkelig visse ting man skal holde sig fra som gravid!

http://www.bt.dk/underholdning/videoen-du-ikke-kan-se-uden-graede

Jeg TUDEDE også helt vildt.....!!!!!!!!! Tak det dejlige klip :-) 

KRAM

Anmeld

9. juni 2010

NejaJ

Øhhh!? Er nomalt ik en som sidder og tuder! Men den slog mig ud!!! Fuck hvor er det kært!!

Hilsen den stor-tudende!!

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

VIPpigen skriver:

Arr den skide krig... Men hold op en glæde at se i børn, forældre, venner, og ja hunden... Sidder også og  godt kæresten ikke er hjemme endnu...

Det var kanon sødt med hunden... selvfølgelig også med familie, venner og børn...

Anmeld

9. juni 2010

Corn

kitty skriver:

ÅÅÅÅRRRHHH! *Snøft* Gensynsglæde uden filter! Jeg blev mest berørt af den med hunden.. Hvorfor ved jeg ikke. Måske fordi den reaktion var mest uventet..

Det var også den med hunden der drev tårer frem ved mig... Men det var nok fordi vores hund tossede ligeså meget rundt da jeg kom hjem fra sygehuset med vores førstfødte... Han var slet ikke vandt til at hans "mor" forlod ham i flere dage...

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Camilla_a skriver:

Min kæreste sidder bare og kigger så mærkeligt på mig, fordi jeg bare tuder nu!  Jeg er heller ikke gravid, men hold da den går lige i hjertet!

Haha, det gør min mand også, når jeg tuder over sådan noget... med en efterfølgende typisk kommentar som "kvinder..."

Anmeld

9. juni 2010

Maise

min kæreste sagde; skru ned for det propagandalort.

Anmeld

9. juni 2010

LotteN

I var ligeved at have mig der tøser - men jeg klarede den uden at hyle - nok fordi jeg har ikke andet liv end mie bøger for tiden

Anmeld

9. juni 2010

VIPpigen

MoarJ skriver:

Det var kanon sødt med hunden... selvfølgelig også med familie, venner og børn...

Ja, du kan virkelig se hvor glad den er, og helt rundt på gulvet, det er bare noget af det sødeste med en hund der smiler...

Børn viser også bare deres virkelige følelser, og det er så skønt at se dem kaste sig i deres fars arme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.