Wuuuuaaaaaa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Dansker i England

I couldn´t care less.

Den rørte mig ikke det mindste, og jeg sad bare og blev arrig over alt det propaganda USA sender ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

saxa

Sikke da en "forfærdelig" rørende film.. At se alle de børn... Det ramte mig mest..

Anmeld

10. juni 2010

Karo

Jeg måtte også trille en tåre eller 1000.

Anmeld

10. juni 2010

CiSo

åhh gud, hvor fantastisk! Jeg måtte også lige tude en smule! 

Anmeld

10. juni 2010

9510

Piv piv siger jeg bare,, nøøøjj for en tudetur

Anmeld

10. juni 2010

Vial

I couldn´t care less.

Den rørte mig ikke det mindste, og jeg sad bare og blev arrig over alt det propaganda USA sender ud.

Sådan havde jeg det også lidt.. troede at jeg var kold i hjertet.

Alt stritter bare i mig, når amerikanerne laver et kæmpe show ud af deres soldater og smider en kedelig snøfte sang på.

Selvfølgelig dejligt at se, at deres børn, hunde og mødre er glade for at se dem. Det er bare klamt at de i det hele taget er taget ud i verden for at implementere demokrati.. eller var det noget med penge og olie, som i virkeligheden drev de amerikanere ud i verden??..Hmm

Nå, lige en bøvs herfra

Anmeld

10. juni 2010

Tropez

hold nu op hvor var det dog skrækkeligt, jeg nåede at se maks 3 sekunder så tuede jeg og stoppede først da videoen var slut.

man skal mikke se den på hormoner, eller bare som kvinde det er for meget af det gode.

Men det var en flot video og sejt at de alle gjorde lidt ud af det for dem de overraskede

Anmeld

10. juni 2010

Sees

Jeg er ikke gravid og jeg tuuuuuuder!!!
Sikke da en dejlig gensynsglæde mellem børn/kærester/mødre og deres fædre/mænd/knægte ..

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Når du har født vil du opdage at den følsomhed man har som gravid er bare starten på et nyt liv hvor man altid og for evigt vil være lettere og røre og mange ting kan man efter man har født slet ikke holde ud at se på... sådan har det været for mig og dem jeg kender...den der sårbarhed der kommer sammen med maven og ikke mindst det lille barn.

Så det er ikke fordi du er gravid, det er fordi du er MOR... eller tæt på det i hvert fald.

Anmeld

10. juni 2010

VNB

altså Trine....................

Så blev kanalerne da også renset idag! En skam at jeg lige var hoppet ud af regnjakken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.