strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Svei

N&J skriver:

Min søster fik og hun var bestemt ikke tynd, men det var begrænset hvor mange hun nåede at få fordi hun fødte før tid..

Men er det så tykke fra start eller vægten når man er ved at poppe??? 

Åh, det ved jeg ikke...det var det link der er lagt i den her tråd jeg læste det i..men tænker at det sikkert er dem der er tykke fra starten...? men ved det faktisk ikke, det må vi lige finde ud af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

N&J

Yrsa skriver:

Åh, det ved jeg ikke...det var det link der er lagt i den her tråd jeg læste det i..men tænker at det sikkert er dem der er tykke fra starten...? men ved det faktisk ikke, det må vi lige finde ud af..

Hov jeg mente at hun bestemt ikke var tyk, men til gengæld tog hun mange kg på, mens jeg fra starten var tyk, men kun tog 9 kg. på..

Anmeld

9. juni 2010

Svei

N&J skriver:

Hov jeg mente at hun bestemt ikke var tyk, men til gengæld tog hun mange kg på, mens jeg fra starten var tyk, men kun tog 9 kg. på..

Altså om man er tyk før eller undervejs burde vel også udgive den samme risiko, fedt er jo fedt.. jeg fik det først i uge 42-43...

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

N&J skriver:

http://www.babybusiness.dk/straekmaerker-kommet-for-at-blive.html

elasticiteten i huden afgør det, der er faktorer der spiller ind såsom overvægt, overtræning og graviditet

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Altså om man er tyk før eller undervejs burde vel også udgive den samme risiko, fedt er jo fedt.. jeg fik det først i uge 42-43...

http://www.babybusiness.dk/straekmaerker-kommet-for-at-blive.html

Elasticiteten afgør det, faktorer som overvægt, overtræning og graviditet spiller ind

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Jeg fik alle mine strækmærker i løbet af den sidste måned af graviditeten.. Dog sidder de kun på maven - og de er til at leve med, hver og en symboliserer jo noget godt -Min Datter Der er ikke kommet flere endnu, men mon ikke også de kommer lige i slutningen..

Anmeld

10. juni 2010

Mette-Marie

Hverken min søster, mor eller jeg har fået strækmærker. Min søster tog 30 kg på i begge graviditeter. Jeg tog 15,5 kg og 10 kg på i mine graviditeter ;D

kh

Mette, mor til Frederik 28.05.10 og Oskar 22.12.06

Anmeld

10. juni 2010

JustAnotherName

ja ØV, jeg fik strækmærker af mine graviditeter. Første gang kom de først i slutningen af graviditeten. Anden gang var sværrere at skelne, hvad der var gamle eller nye. Men strækmærker er der ihvertfald kommet (suk).

Anmeld

10. juni 2010

lucas<3

jeg har kun fået strækmærker på mine bryster. men de kom også ret hurtigt tror omkring uge 20 de begyndte og komme. men der er ingen på maven..

Anmeld

10. juni 2010

Bas

Jeg har ikke fået strækmærker endnu, men har fået brune pletter under armene, tror det er pigmentfejl. Nogen der kender til det?

23+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.