strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

<3

vingummibamse skriver:

hehe kan godt ske.. har bare aldrig hørt at det skulle være arveligt (men derfor kan det jo godt lade sig gøre)

ved bare at faktum er at strækmærker kommer når kroppen vokser hurtiger end hva huden kan følge med til..

Eller man udsætter sin krop for for stor belastning. Løfter tungt eller står op i bussen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

vingummibamse

Kirle skriver:

Eller man udsætter sin krop for for stor belastning. Løfter tungt eller står op i bussen...

lige præcis.. men i de tilfælde er det vidst kun hvis huden i forvejen er under "pres"

Anmeld

9. juni 2010

Muffinmus

Har sagt ja, men det er helt ærligt ikke mange...tror der er 4 små i hver side, ike noget jeg overhovedet tænker på:-)

Og fik dem samme dag jeg fik veer, så de kom RET sent, 40+0 ca:-):-)

Så man kan ikke vide sig siker på noget tidspunkt vil jeg lige tilføje.

Anmeld

9. juni 2010

<3

Kirle skriver:

Og jeg mener på samme måde som rynker er arveligt. At det er en god retningslinie for hvordan man kan komme til at se ud

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

Jeps det har jeg. 

Anmeld

9. juni 2010

vingummibamse

MiKKeL'sMoR skriver:

Har godt læst at der intet er at gøre for at undgå at få dem, de kommer hvis de vil... men surt der ik findes noget imod dem, når de er kommet andet end laserbehandlinger.. øv øv

ved at du kan få en creme i tyskland mod dem (håndkøbs medicin der nede) men hva det lige præcis hedder kan jeg ikke huske.. og det er ret så pebbert.. men virker... det gjor mine knap så synlige som de var.. (men har også utrolig mange..)

men ja jeg har lært at leve med dem.. og vil bestemt heller ikke af med dem... de er mit bevis på at min søn er min hehe..

Anmeld

9. juni 2010

Risen

MiKKeL'sMoR skriver:

Har godt læst at der intet er at gøre for at undgå at få dem, de kommer hvis de vil... men surt der ik findes noget imod dem, når de er kommet andet end laserbehandlinger.. øv øv

Ja det er surt, men er faktisk blevet en smule ligeglad nu.. Tænker bare at jeg får et lækkert barn istedet for Og det er det værd!

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Jeg har født to piger og jeg slap 100% for strækmærker, begge gange.

Anmeld

9. juni 2010

Svei

Ja, det fik jeg...og føj hvor er det bare grimt....kunne jeg vælge så havde jeg valgt barnet TIL men hængepatter og strækmærker fra...

Anmeld

9. juni 2010

Ann-

ja jeg har mage.. men ikke arveligt her da min mor har født 3 børn uden et eneste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.