strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du fået strækmærker under din graviditet ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.849 visninger
42 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Millzi

Jeg er lidt nysgerrig mht. strækmærker - Om der er mange der får dem eller mange der ikke gør.

Nu har jeg ikke selv fået strækmærker i min graviditet, i hvert fald ikke indtil videre... (39+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

<3

Der er få der slipper. Det skulle være arveligt. Nogle ser dog først deres strækmærker når de har født for så kan man se maven og huden folder sig sammen. Det er nemlig ikke alle strækmærker der er dybe eller mørke

Men hvis din mor ikke havde strækmærker jamen så får du nok heller ikke

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Har fået.. På trods af creme , olier massage osv.. .. Intet at gøre ved det..

Anmeld

9. juni 2010

Millzi

Kirle skriver:

Der er få der slipper. Det skulle være arveligt. Nogle ser dog først deres strækmærker når de har født for så kan man se maven og huden folder sig sammen. Det er nemlig ikke alle strækmærker der er dybe eller mørke

Men hvis din mor ikke havde strækmærker jamen så får du nok heller ikke

Min mor, fik ik ret mange, og de er heldigvis nogle steder man ik lige ser dem...  men håber nu jeg slipper helt for dem..

Anmeld

9. juni 2010

vingummibamse

Jeg er lidt nysgerrig mht. strækmærker - Om der er mange der får dem eller mange der ikke gør.

Nu har jeg ikke selv fået strækmærker i min graviditet, i hvert fald ikke indtil videre... (39+6)

jeg har stemt ja.. men det er set ud fra sidste graviditet..

den her gang er jeg 13+5 nu så har ikke lagt mærke til nogle stræk mærker "i nu" men de skal garantert nok kommer..

(til kommentaren fra kirle.. min mor fik heller ingen strækmærker, men min mave er altså fuld af dem.. )

Anmeld

9. juni 2010

Millzi

vingummibamse skriver:

den her gang er jeg 13+5 nu så har ikke lagt mærke til nogle stræk mærker "i nu" men de skal garantert nok kommer..

(til kommentaren oven over.. min mor fik heller ingen strækmærker, men min mave er altså fuld af dem.. )

Så det er måske lidt forskelligt, fra krop til krop...

Anmeld

9. juni 2010

<3

vingummibamse skriver:

(til kommentaren oven over.. min mor fik heller ingen strækmærker, men min mave er altså fuld af dem.. )

Øv så er du nok en af de uheldige der har fået fars side... Hvis det passer med arvelighed. Nu bliver jeg helt i tvivl.

Min mor har masser af strækmærker men jeg måske fem to dybe på hver side af maven (fordi ingen ville rejse sig i bussen - kunne mærke jeg sprang brr!) og et par stykker midt på som er helt fine og lyse.

Anmeld

9. juni 2010

vingummibamse

MiKKeL'sMoR skriver:

Så det er måske lidt forskelligt, fra krop til krop...

ja tror det er meget forskelligt fra krop til krop..

men også hvordan din mave vokser... og hvor hurtigt den vokser i forhold til hva din hud kan følge med til..

stræk mærker er jo huden der gir sig nå noget på kroppen vokser så hurtigt at huden ikke kan følge med..

Anmeld

9. juni 2010

vingummibamse

Kirle skriver:

Øv så er du nok en af de uheldige der har fået fars side... Hvis det passer med arvelighed. Nu bliver jeg helt i tvivl.

Min mor har masser af strækmærker men jeg måske fem to dybe på hver side af maven (fordi ingen ville rejse sig i bussen - kunne mærke jeg sprang brr!) og et par stykker midt på som er helt fine og lyse.

hehe kan godt ske.. har bare aldrig hørt at det skulle være arveligt (men derfor kan det jo godt lade sig gøre)

ved bare at faktum er at strækmærker kommer når kroppen vokser hurtiger end hva huden kan følge med til..

Anmeld

9. juni 2010

Millzi

Risen skriver:

Har fået.. På trods af creme , olier massage osv.. .. Intet at gøre ved det..

Har godt læst at der intet er at gøre for at undgå at få dem, de kommer hvis de vil... men surt der ik findes noget imod dem, når de er kommet andet end laserbehandlinger.. øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.