strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Mira0911

MiKKeL'sMoR skriver:

Jeg er lidt nysgerrig mht. strækmærker - Om der er mange der får dem eller mange der ikke gør.

Nu har jeg ikke selv fået strækmærker i min graviditet, i hvert fald ikke indtil videre... (39+6)

Jeg fik kun strækmærker på barmen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Valle81

MiKKeL'sMoR skriver:

Jeg er lidt nysgerrig mht. strækmærker - Om der er mange der får dem eller mange der ikke gør.

Nu har jeg ikke selv fået strækmærker i min graviditet, i hvert fald ikke indtil videre... (39+6)

Hejsa:0)

Jeg har stemt nej, da jeg faktisk først fik mine under fødslen, men så skal jeg så også love for at der kom mane:0)

Anmeld

9. juni 2010

XXSS

vingummibamse skriver:

hehe kan godt ske.. har bare aldrig hørt at det skulle være arveligt (men derfor kan det jo godt lade sig gøre)

ved bare at faktum er at strækmærker kommer når kroppen vokser hurtiger end hva huden kan følge med til..

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200024.htm

Her er noget fra en jordmoder

Anmeld

9. juni 2010

XXSS

I min første graviditet fik jeg ikke nogle og havde en meget stor mave. I min nuværende graviditet har jeg også en kæmpe mave, men har fået en lille smule omkring navlen ellers intet.

Anmeld

9. juni 2010

Svei

Tanja78 skriver:

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200024.htm

Her er noget fra en jordmoder

Så det er de tykke trunter der får...ja ja, de tynde har da altid fordelene...

Anmeld

9. juni 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Så det er de tykke trunter der får...ja ja, de tynde har da altid fordelene...

haha, ja hvem der bare var tynd

Anmeld

9. juni 2010

Svei

Tanja78 skriver:

haha, ja hvem der bare var tynd

ja...eller havde vidst det inden...så kunne man have sparet på kalorierne

Anmeld

9. juni 2010

N&J

Kirle skriver:

Der er få der slipper. Det skulle være arveligt. Nogle ser dog først deres strækmærker når de har født for så kan man se maven og huden folder sig sammen. Det er nemlig ikke alle strækmærker der er dybe eller mørke

Men hvis din mor ikke havde strækmærker jamen så får du nok heller ikke

Det er ikke arveligt, det er hormonelt betinget.. 

Anmeld

9. juni 2010

Svei

N&J skriver:

Det er ikke arveligt, det er hormonelt betinget.. 

Præcis...og åbenbart også noget med overvægt at gøre..tykke får det nemmere læste jeg lige.

Min slanke mor har ikke et og hendes datter som var en tyksak første gang som gravid, har vidst fået sin del.. men tykke ikke gravide får det jo også tit, sååå....

Anmeld

9. juni 2010

N&J

Yrsa skriver:

Præcis...og åbenbart også noget med overvægt at gøre..tykke får det nemmere læste jeg lige.

Min slanke mor har ikke et og hendes datter som var en tyksak første gang som gravid, har vidst fået sin del.. men tykke ikke gravide får det jo også tit, sååå....

Min søster fik og hun var bestemt ikke tynd, men det var begrænset hvor mange hun nåede at få fordi hun fødte før tid..

Men er det så tykke fra start eller vægten når man er ved at poppe??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.