Baby på maven, efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

lululupo

Nu har jeg ikke prøvet det endnu, men venter spændt ( har termin på mandag) og skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke du tænker sådan på det i den situation, desuden har jeg læst at årsagen til de skal op og ligge hurtigt er pga kulden når de kommer ud, mor regulere selv sin temperatur et par grader op ved brystet så hun bedre kan varme baby, og barnet bliver beroliget at af høre mors hjertelyd...

Jeg vil personligt ikke være foruden om det er med blod, slim eller om barnet laver en lille en...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Ginger

Du skal bare glemme alt om at gå og være bekymret om slim og blod...det er så uendelig ligegyldigt når det lille liv ligger dér i dine arme!!!! De helt nyfødte er tit i en utrolig nysgerrig og rolig stemning, hvor de bare ligger og kigger med store øjne på deres far og mor.....gå ikke glip af denne utrolige tillidserklæring

Rent konkret er der faktisk knap nok hverken blod eller slim på en fuldbåren, sund baby.  David havde vistnok en lille smule blod på panden, men det var ikke mere end hvis han havde haft et lille sår, så det var SLET ikke slemt. Se bare:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2010

millesofie

da det betyder så meget for baby og for moren at få den første kontakt havde jeg slet ingen tvivl selvfølgelig skulle hun op til mig med det samme

udover det så er du lige glad med blod slim og andet når først du har presset baby ud, du er bare glad over at det er overstået.

og idag vasker man slet ikke baby pga at man har fundet ud af hvor godt fosterfedtet er for baby man venter typisk en uge men det er helt op til dig hvornår det skal gøres, men venter du min en uge minsker du chancen for allergi og sygdomme hos baby

Anmeld

8. juni 2010

4xGreve

Je har stemt blank for jeg fik ikke den mulighed men jeg kan godt fortælle dig at det er en af de ting jeg føler mig alle mest snydt over, self. er det ikke skide lækkert med alt det blod og slim osv. men jeg tror overhovedet ikke det har nogen betydning i det øjeblik, det er som sagt en af de ting jeg føler mig aller mest snydt over ikke at ha fået!!

Anmeld

8. juni 2010

steph0804

WiitrioeN skriver:

Je har stemt blank for jeg fik ikke den mulighed men jeg kan godt fortælle dig at det er en af de ting jeg føler mig alle mest snydt over, self. er det ikke skide lækkert med alt det blod og slim osv. men jeg tror overhovedet ikke det har nogen betydning i det øjeblik, det er som sagt en af de ting jeg føler mig aller mest snydt over ikke at ha fået!!

Det er sjovt, jeg har det helt lige som dig, jeg havde heller ikke mulighed for at få min dreng på maven men det samme, langt fra og det har faktisk naget mig rigtig meget og jeg føler mig meget snydt over det, så når jeg forhåbenlig engang igen skal føde håber jeg for alt i verden at kunne få det lille nøgne barn på maven med det samme.

Anmeld

8. juni 2010

evamor

Da jeg fødte sidst fik jeg hende ikke op til mig fordi hun skulle have lidt ilt og kigges på. Og det ærgede mig, så næste gang vil jeg virkelig gerne have baby op med det samme. Og jeg tror ofte heller ikke de er fyldt med slim og blod, højst lidt rester fra fostervand mm.

Eva (6+0)

Anmeld

8. juni 2010

N&J

Jeg har stemt blank fordi jeg ikke fik lov med det samme, da hun skulle tjekkes, da det havde været en udmattede presseperiode, men det betød enorm meget for mig, og da jeg ikke vidste hvad det var, var det lige præcist det øjeblik jeg havde glædet mig til, så jeg blev enorm ked af, at det ikke kunne lade sig gøre lige med det samme... det er nok den ting der har gjort at det ikke var en god fødsel for mig, til tros for alt det andet, med operation bagefter mm..

Anmeld

8. juni 2010

Mor Til Julie<3

Da min datter kom ud me kejsersnit tørret de hende liiie lidt a oqså pakket de hende liiie ind i et håndklæde oqså kom hun ellers over til sin far da jeq ikk kunne have hende på min mave fordi de havde laqt mit drop i venstre oq det vidste siq så a der kunne jeq ikk tåle det ... Så jeq lå liiie pludseliq me drop i beqqe hånder end til de havde fået det sat over i min højre hånd ... Oqså toq de det ud fra venstre hånd ... Der var det hende`s far der holdte hende først ... Jeq fik hende først over til miiiq da jeq liiie var kommet over på opvåqninqen ...

Anmeld

8. juni 2010

4xGreve

steph0804 skriver:

Det er sjovt, jeg har det helt lige som dig, jeg havde heller ikke mulighed for at få min dreng på maven men det samme, langt fra og det har faktisk naget mig rigtig meget og jeg føler mig meget snydt over det, så når jeg forhåbenlig engang igen skal føde håber jeg for alt i verden at kunne få det lille nøgne barn på maven med det samme.

der gik vist 4 dags tid inden jeg fik >Daniella på maven første gang, og jeg vil for alt i verden gerne prøve at have en baby op på maven med det samme...

Kan huske da vi var indlagt og havde været det i ca. 1½ måneden der var et af mine største ønsker at skifte Daniella på et puslebord så piger sæt pris på selv de små ting, i ved ikke hvor store de egentligt er!!!

Anmeld

8. juni 2010

steph0804

WiitrioeN skriver:

der gik vist 4 dags tid inden jeg fik >Daniella på maven første gang, og jeg vil for alt i verden gerne prøve at have en baby op på maven med det samme...

Kan huske da vi var indlagt og havde været det i ca. 1½ måneden der var et af mine største ønsker at skifte Daniella på et puslebord så piger sæt pris på selv de små ting, i ved ikke hvor store de egentligt er!!!

puha og jeg syntes at 2 timer var uendelig lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.