Baby på maven, efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Nanna1985

Jeg har stemt blank, da jeg første gang fik aks

Anden gang var hun livløs, da hun kom ud og blev flået ud og over på bordet, hvor hun fik ilt.. Fik hende over 20 minutter efter først, da de ikke kunne stoppe mine blødninger..!!

Der havde hun stadigvæj blod på sig, men jeg var LIGEGLAD, hun var bare DEJLIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Corn

Jeg fik dem begge op og lå med dem hos mig... Den første blev taget over til vejning osv efter en times tid og kom derefter i varmekasse, nummer to slap jeg først da han skulle i tøjet og videre over i liften så storebror kunne sige hej, inden turen gik hjem...

Denne gang håber jeg, at enten far eller jeg tager imod når han kommer ud, og at det bliver herhjemme...

Anmeld

8. juni 2010

Daisy

BlyViol skriver:

ej hvorfor 3 timer? det må ha været skrækkeligt.. bare de 7 minutter jeg ventede på operationsbordet var et mareridt... 

Det ved jeg ikke rigtigt. Min søn blev født med AKS og fik lidt oxygen, men var ellers fin. Det gik så hurtigt fra han blev født til de løb ud med ham, at jeg ikke engang vidste hvad det blev. Jeg blev ved med at spørge og det var narkoselægen der fortalte at det blev en dreng. Han synes det var synd for mig, og jeg husker tydligt at han sad og strøg mig på kinden for at trøste mig . Min datter der blev født ved PKS var også helt ok. Farmand var med børnene de første timer, så det var en lille trøst. Men på overvågning var jeg helt alene, lå bare og ventede på at komme op på stuen til bebsen og farmand.

Skal have PKS denne gang igen, og jeg håber jeg får bebsen over til mig i længere tid denne gang .

Anmeld

8. juni 2010

LIZO

liam fik jeg op med det samme.. tænkte ikke over det.. kom jo i bad kort efter fødslen allivel. og var smurt ind i alt muligt andet..

her anden gang hev jeg hende selv det sidste stykke ud og lagde hende op på maven.- igen uden at tænke over det.. og kunne først kommer i bad når jeg kom hjem( fødte ambulant) fjernet det værste med en våd klud..

Anmeld

8. juni 2010

Mathilde

Jeg tog selv imod Celina - rakte ned og tog fat i hende da hun var halvt ude og løftede hende selv op til mig... og sikke en fantastisk følelse og kæmpe oplevelse for livet

JM spurgte om jeg ville have hende op på maven, hvilket jeg ville, men var ikke forberedt på at hun pludselig sagde "ta' så ved". Men jeg er hende dybt taknemlig for mig er det helt naturligt at få barnet op på maven og jeg tænker ikke over blod osv.

Et stort øjeblik:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg "valgte" det fra. 

Ved ikke hvorfor, men har altid haft det meget svært med det, så sagde til jm at han skulle tørres af inden. Hun var lige ved at glemme det, så da hun skulle til at ligge ham op, råbte kæresten og jeg næsten i kor NEJJJ også gik lyset op for hende, og 20 sek efter var han "ren" og han kom op til mig..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. juni 2010

CarinaSB

jeg fik Noah op på maven med det samme .. Men da jeg så ham sagde jeg som det første .. fuck han er klam (hentydede til lugten) for de lugter altså ikk særlig godt .. Men det gør man vel ikk hvis man har lagt i væske i 9 mdr .. men der var faktisk ingen blod eller slim på ham da jeg fik ham op .. han var en smugle våd af fostervand .. Men ellers var han rigtig pæn .. troede de havde vasket ham inden at jeg fik ham op .. Men han var kommet direkte op på min mave .. 

Anmeld

8. juni 2010

Muffinmus

overså dælme også en hel del at hun var grim som bare pokker med al det snask og den lidt blå farve...det var lige som om det bare var lidt lige meget da hun først kom ud, havde ellers sagt til dem at hun godt måtte tørres af først:-)

Men det tog et tæppe og pakkede hende lidt ind i det idnen og så mest hendes hoved.

Og jeg fik faktisk hurtigt tørt hende fin, tog vel 20 sek så jeg kunne kysse hende:-)

Anmeld

8. juni 2010

BinaMor

man ser ikke blodet og slimet. andre børn er lidt ulækre at kigge på.. ens eget falder naturligt. når man føder er man fuldstændig ligeglad. det lover jeg digder er ofte både blod, slim, bæ og tis FØR bebs er ude såååå...

men jeg var nervøs for at række efter hende. hvordan jeg skulle tage fat. men det kom helt naturligt

Anmeld

8. juni 2010

BinaMor

først nu ser jeg de andre svar. jeg fandt det slet ikke ulækkert? men ved da ikke om jeg vil være med den næste

jeg lå og tudede jeg sys hun var helt perfekt. slimet eller ej

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.