Baby på maven, efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

9510

Jeg gjorde det ved begge mine, kunne ikke se det ulækre i det, så kun 2 skønne børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Sabsy

kimfrit skriver:

Hej Alle piger

Jeg går ind i uge 33 imorgen, så der er ikke lang tid til bedse hun kommer

Jeg var til fødselforbredelse i sidste uge, hvor vi så 4 film af nogle fødsler fra 60érne af. Alle fik deres lille nyfødte op på maven med det samme, altså lige efter de var kommet ud.

Jeg synes selv at blod og slim og alt sådan noget er lidt ulækkert  og jeg vil personligt ikke have hende op på maven med det samme, hvad med jer?

Hvad vil i?/ gjorde i? til jeres fødsler?

Det ren nysgerrighed

Hej!

Jeg fødte desværre ved AKS så jeg så først min familie 4timer efter fødslen - Men jeg tror man overser sådanne ting..

Held og lykke herfra

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Det mest naturlige for mig er at få dem op på maven - op på mors hud tæt på hjertet så de hurtigt kan få krops varmen igen... de kommer fra en masse varme og ud i kulden, så for mig ligger det mest naturligt at de kom op på min mave/bryst med det samme... Tror altså slet ikke det er blod og slim du tænker på når du lige har født dit barn - tror bare du er lettet og glad over det er overstået og alt gik som det skulle...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

Pia. skriver:

Det mest naturlige for mig er at få dem op på maven - op på mors hud tæt på hjertet så de hurtigt kan få krops varmen igen... de kommer fra en masse varme og ud i kulden, så for mig ligger det mest naturligt at de kom op på min mave/bryst med det samme... Tror altså slet ikke det er blod og slim du tænker på når du lige har født dit barn - tror bare du er lettet og glad over det er overstået og alt gik som det skulle...

Knus Pia.

Helt enig. Det var det mest fantastiske og vidunderlige. Jeg havde ham ikke på maven mere end max et min så blev han taget fra mig fordi han trak vejret underligt DET var det værste jeg har prøvet at jeg lige havde fået min længe ventet baby og så bliver han taget jeg så ham først 2 timer efter. 

Anmeld

8. juni 2010

Daisy

Jeg stemte blankt:

Jeg ville meget gerne, men de er begge to født ved KS så jeg fik bare et lille møs......og så tog det 3 TIMER før jeg så dem igen

Håber denne gang jeg får bebsen lidt tidligere

Anmeld

8. juni 2010

MorTilGustav

JM kørte vist hurtigt et håndklæde over ham inden jeg fik ham op. Vi havde ikke aftalt noget og jeg ville bare have ham så hurtigt som muligt  Havde forberedt mig på "det værste" (blå/lilla baby med blod og snask) men det var SLET ikke slemt! Han lignede en helt normal baby  Lå der med ham lææænge mens de ordnede mig og spurgte også efter noget tid om de ikke skulle have ham og tjekke ham igennem i stedet for at pusle om mig, men "Han trækker jo vejret så alt er ok. Hvis han manglede fingre eller tæer ville vi jo alligevel ikke ku gøre noget ved det.."  Haha

Anmeld

8. juni 2010

Vidunderligeunger

det var noget af det jeg glædede mig aller mest til ved fødslen, men det endte med et PKS, så det var farmand der fik hende efter de havde vasket hende og givet hende k-vitaminen  

Da jeg så fik hende op på maven, på vej ned til opvågningen slap jeg hende ikke i 6 timer vi lå bare hud mod hud uafbrudt eller jo, hun blev vejet - men SÅ over til moar igen  

Da jeg så fik kateteret ud og skulle begynde at gå og ikke måtte få mere morfin, så havde jeg hende knapt nok en ½ time af gangen pga smerter... 

Anmeld

8. juni 2010

Vidunderligeunger

Daisy skriver:

Jeg stemte blankt:

Jeg ville meget gerne, men de er begge to født ved KS så jeg fik bare et lille møs......og så tog det 3 TIMER før jeg så dem igen

Håber denne gang jeg får bebsen lidt tidligere

ej hvorfor 3 timer? det må ha været skrækkeligt.. bare de 7 minutter jeg ventede på operationsbordet var et mareridt... 

Anmeld

8. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik begge mine børn op lige efter, at jeg havde født dem. Jeg synes slet ikke, at det var ulækkert. Begge gange var det farmand der så hvilket køn vi fik, da de lå på maven af mig

Anmeld

8. juni 2010

XXSS

kimfrit skriver:

Hej Alle piger

Jeg går ind i uge 33 imorgen, så der er ikke lang tid til bedse hun kommer

Jeg var til fødselforbredelse i sidste uge, hvor vi så 4 film af nogle fødsler fra 60érne af. Alle fik deres lille nyfødte op på maven med det samme, altså lige efter de var kommet ud.

Jeg synes selv at blod og slim og alt sådan noget er lidt ulækkert  og jeg vil personligt ikke have hende op på maven med det samme, hvad med jer?

Hvad vil i?/ gjorde i? til jeres fødsler?

Det ren nysgerrighed

Jeg har stemt blankt, jeg fik akut kejsersnit så der gik desværre mange timer før jeg overhovedet kunne holde hende... baby skal da mærke nærheden og intimiteten  så op på maven med det samme. Her blev det bare fars mave og bryst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.