Baby på maven, efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil i have/ Fik i jeres nyfødte baby op på maven.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.639 visninger
51 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2010

kimfrit

Hej Alle piger

Jeg går ind i uge 33 imorgen, så der er ikke lang tid til bedse hun kommer

Jeg var til fødselforbredelse i sidste uge, hvor vi så 4 film af nogle fødsler fra 60érne af. Alle fik deres lille nyfødte op på maven med det samme, altså lige efter de var kommet ud.

Jeg synes selv at blod og slim og alt sådan noget er lidt ulækkert  og jeg vil personligt ikke have hende op på maven med det samme, hvad med jer?

Hvad vil i?/ gjorde i? til jeres fødsler?

Det ren nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

kimfrit

Hov kom til at putte indlægget på før det var færdig, hvorn retter man afstemningen?

Anmeld

8. juni 2010

Munder

Jeg fik hende op på maven, havde egentlig ikke spekuleret over det inden.

Men på det tidspunkt overså jeg fuldstændig slim blod mm, og havde kun øje på min datter.

Anmeld

8. juni 2010

Patrick07

Jeg har stemt blankt.

Da jeg fødte i vand. klippede kæresten bare navle strengen over også kom lille mand op og fik håndklæde på også kom han overtil mig... så jeg nåede slet ikke og se bold, slim m.m.

Her anden gang vil jeg også gerne føde i vand, så jeg håber da det forgår helt på samme måde som første gang..  

Anmeld

8. juni 2010

<3

kimfrit skriver:

Hej Alle piger

Jeg var til fødselforbredelse i sidste uge, hvor vi så 4 film af nogle fødsler fra 60érne af. Alle fik deres lille nyfødte op på maven med det samme, altså lige efter de var kommet ud.

Jeg synes selv at blod og slim og alt sådan noget er lidt ulækkert  og jeg vil personligt ikke have hende op på maven med det samme, hvad med jer?

Det ren nysgerrighed

Åh hvor dejligt jeg ikke er den eneste med den slags bekymringer før man føder! Og kan forsikre dig om at ens eget barn bare er skønt også lilla, skrigende, blodigt og slimet Så no worries.

Anmeld

8. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg fødte også i vand. Lillemanden fik klippet navlestrengen, kom i et svøb og op til farmand som det første. Da jeg så var på land igen fik jeg ham over på brystet.

Tror ærligt talt ikke man tænker så meget på slim og blod når man lige har set sit nyfødte vidunder.

Og så er det jo en vigtig del i at barnet føler sig tryg fra starten af, en fødslen kan godt være en hård oplevelse for en lille en, der har været gemt inde i en dejlig varm hule i 9 mdr.

Anmeld

8. juni 2010

Halbschön

Hmm... Altså jeg ville egentlig gerne ha haft ham oppe ved mig lige efter... Når man er igang med en fødsel er man ligeglad med ALT.. jeg var i hvert fald... man ligger der og blotter det allermest private, så lidt blod og slim er vist det mindste ;-) Min søn havde en arm med ud sammen med hovedet, så han skulle over og undersøges af en læge med det samme, så fik ham først efter 5min... det var de længste 5min!! Han var også en stor dreng så han skulle vejes hurtigt, for at se om han skulle ha målt blodsukker eller ej.. ;-)

Anmeld

8. juni 2010

kimfrit

Kirle skriver:

Åh hvor dejligt jeg ikke er den eneste med den slags bekymringer før man føder! Og kan forsikre dig om at ens eget barn bare er skønt også lilla, skrigende, blodigt og slimet Så no worries.

Det også det jeg har hørt, at det er noget helt andet når det er ens eget barn

Og når man har ventet så lang tid, kan det jo være man også bliver så ligeglad at man bare vil have ham/ hende op med det samme

Anmeld

8. juni 2010

B&J

jeg fik min dejlige dreng op på maven det var så stor og dejlig følelse mit hjerte smeltede helt

Anmeld

8. juni 2010

Mor-til-asta-09

kimfrit skriver:

Hej Alle piger

Det ren nysgerrighed

Jeg har stemt blankt.

Og det har jeg gjort fordi Asta var livløs under fødslen, så hun skulle tjekkes helt igennem inden jeg måtte se hende.. Jeg fik hende først over efter 15 min i max 2 min, hvorefter hun skulle videre på Børneafdelingen, til andre tjek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.