Update: datoer til Aalborg Zootur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

saxa

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg har ingen gravid mave (desværre), men min datter på 4 år kommer med, måske har jeg også min låne-søn på knap 3 år med, og måske tager min mand med også

Patrick07 har både Patrick på 3 år og gravid mave... Men alle er da velkomne, børn eller ej, gravid eller ej - vi skal nok kunne finde noget at snakke om alligevel

Jeg kan både medbringe grove og fine boller, og lidt muffins, hvis vi bliver enige om "fælles picnic". Men så skal vi jo lige fordele alt det andet, så vi kan komme noget i bollerne.

Sys stadig det er en super ide med fælles picnic..  Hvad havde du i tankerne folk skulle medbringe..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

saxi skriver:

Sys stadig det er en super ide med fælles picnic..  Hvad havde du i tankerne folk skulle medbringe..?

Jeg tænkte noget pålæg (skinke/ost, kylling/bacon, leverpostej, tun eller sådan noget), salat, tomat, agurk, dressing, gulerodsstave, noget forskelligt frugt - det er lige de ting der popper op i mit hoved.

Drikkelse er nok nemmere hvis vi selv står for hver især, da vi jo nok er til forskellige ting

Anmeld

9. juni 2010

saxa

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg tænkte noget pålæg (skinke/ost, kylling/bacon, leverpostej, tun eller sådan noget), salat, tomat, agurk, dressing, gulerodsstave, noget forskelligt frugt - det er lige de ting der popper op i mit hoved.

Drikkelse er nok nemmere hvis vi selv står for hver især, da vi jo nok er til forskellige ting

Super.. Jeg vil da gerne tage noget frugt og grønt med

Anmeld

9. juni 2010

mullesmith2

Tina2 skriver:

Jamen der er skam flere, jeg medbringer to unger og en stor mave

Ork... jamen så kan jeg vel få masser af baby og gravidmave snak hehe

Anmeld

9. juni 2010

Tina2

mullesmith2 skriver:

Ork... jamen så kan jeg vel få masser af baby og gravidmave snak hehe

Det kan du bestemt!!! :-) Jeg synes kun det er hyggeligt der også kommer nogle med, som ikke har født endnu:-)

Anmeld

10. juni 2010

LotteN

Tina2 skriver:

Det kan du bestemt!!! :-) Jeg synes kun det er hyggeligt der også kommer nogle med, som ikke har født endnu:-)

ja, så har vi også nogle til at tage over, når vi andre har fået nok af vores egne

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

mullesmith2 skriver:

Nu vil jeg lige høre om det er flest der allerede har børn der skal afsted? eller om der er nogen gravide uden børn der også skal afsted?? jeg har ik børn endnu men gravid og jeg kunne da muligvis godt tænke mig at komme afsted, hvis der er andre gravide maver

Jeg kommer også og jeg kommer både med barn og med gravid mave  er sikker på et bare bliver så hyggeligt.

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Jeg medbringer stadig kage  Mmm love Cake  Jeg vil gerne med d. 25 så jeg nupper mig lige en fridag fra job for at være sammen med jer dejlige damer..

Også self. fejre Tina2's fødselsdag  

Anmeld

10. juni 2010

saxa

LotteN skriver:

ja, så har vi også nogle til at tage over, når vi andre har fået nok af vores egne

Haha.. Nemlig ja...  Ihh glæder mig altså til at se dig og Lærke..

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Patrick07 skriver:

Jeg medbringer stadig kage  Mmm love Cake  Jeg vil gerne med d. 25 så jeg nupper mig lige en fridag fra job for at være sammen med jer dejlige damer..

Også self. fejre Tina2's fødselsdag  

Lyder godt med kage Ihh.. Bliver altså sååå hyggeligt..!! Godt du har mulighed for at tage en fridag

Kram M - som også eeelsker kage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.