Update: datoer til Aalborg Zootur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.455 visninger
55 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

saxa

Aalborg Zoo i Juni

D.21. - Saxi, Patrick07, LotteN, Solajma, Heidimed lea

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta)

D.26. - Saxi, Patrick07, Solajma, heidimed lea, Tina2

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, Tullebobs, Tina2,

Er der flere der kan disse datoer så skriv jer på..

Hvad siger i til tidspunktet på dagen - er det formiddag vi går ud fra, eller hvordan?? Måske omkring kl.10-11 (ved ikke lige hvornår de åbner derude) 

Men kan vist konkludere datoen hedder d. 25. eller 27.juni, hvor flertallet kan..  Så skal vi bare finde ud af hvilken dag det bliver - men lader den køre lidt endnu, så vi evt. kan få flere med på den..

Mangler svar fra Anette-Johansen og iln..   Og alle de andre der skulle risikere at være friske på en tur.. Jo flere jo bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Maddox

De åbner derude kl. 9 

Kl. 10 vil passe os rigtig fint, da Silas normalt sover til middag ved 12 tiden.. hvis han da over hovedet har tid til det - sidste gang vi var i ZOO, var det så spændende at han absolut ikke synes han skulle sove, fordi det var så spændende. Hvilket resulterede i en MEGET træt lille dreng, som til sidst næsten sad ret op og ned i barnevognen og sov

Så kl. 11 vil også være ok

Anmeld

3. juni 2010

saxa

Solajma skriver:

De åbner derude kl. 9 

Kl. 10 vil passe os rigtig fint, da Silas normalt sover til middag ved 12 tiden.. hvis han da over hovedet har tid til det - sidste gang vi var i ZOO, var det så spændende at han absolut ikke synes han skulle sove, fordi det var så spændende. Hvilket resulterede i en MEGET træt lille dreng, som til sidst næsten sad ret op og ned i barnevognen og sov

Så kl. 11 vil også være ok

Hehe.. Det lyder som Yasmins første tur i zoo.. Der var der heller ikke noget at gøre - no go til søvn OG en træt pige..  

Her er tidspunktet lige meget, da vi både kan kl.10 og 11.. Men hepper mest til kl.10.. Men lad os se hvad de andre siger..

Måske vi skulle køre sammen derud - istedet for at køre i rumpen på hinanden??

Anmeld

3. juni 2010

Patrick07

Hvis det bliver d. 27 så kan vi lige fra vi står op  dog ville jeg helst så sent som muligt om fredagen.. men ser ud til jeg bliver nød til at holde en fridag

Jamen jeg kan godt have en med, hvis vedkommede selv har autostol

Anmeld

3. juni 2010

Thildesmor

Vi kan begge dage, så vi hopper med på den dag det nu bliver  Glæder os rigtig meget til en hyggelig tur med jer allesammen.

Anmeld

3. juni 2010

Maddox

saxi skriver:

Hehe.. Det lyder som Yasmins første tur i zoo.. Der var der heller ikke noget at gøre - no go til søvn OG en træt pige..  

Her er tidspunktet lige meget, da vi både kan kl.10 og 11.. Men hepper mest til kl.10.. Men lad os se hvad de andre siger..

Måske vi skulle køre sammen derud - istedet for at køre i rumpen på hinanden??

Jamen for min skyld, kan vi sagtens køre sammen derud - hvis vi da kan få plads til 2 vogne i bilen  går ud fra at du også skal have en vogn med til Yasmin!?

Anmeld

3. juni 2010

saxa

Solajma skriver:

Jamen for min skyld, kan vi sagtens køre sammen derud - hvis vi da kan få plads til 2 vogne i bilen  går ud fra at du også skal have en vogn med til Yasmin!?

Gud ja.. Havde da helt glemt der også skulle være plads til vogne..  Ja der kan sq nok ikke være to vogne bagi.. Hehe..

Anmeld

3. juni 2010

saxa

Aalborg Zoo i Juni

D.25. - Saxi, Patrick07, susan_bagger, LotteN, Solajma, Heidimed lea, Tullbobs, Tina2, (forældre-til-asta), Anette-Johansen,

D.27. - Saxi, Patrick07, Jydegirl, Silden85, (LotteN), Solajma, Tullebobs, Tina2, Anette-Johansen

Er der flere der kan disse datoer så skriv jer på..

Hvad siger i til tidspunktet på dagen - er det formiddag vi går ud fra, eller hvordan?? Måske omkring kl.10-11 (ved ikke lige hvornår de åbner derude) 

Men kan vist konkludere datoen hedder d. 25. eller 27.juni, hvor flertallet kan..  Så skal vi bare finde ud af hvilken dag det bliver - men lader den køre lidt endnu, så vi evt. kan få flere med på den..

Mangler svar fra iln..   Og alle de andre der skulle risikere at være friske på en tur.. Jo flere jo bedre...

Anmeld

3. juni 2010

LotteN

jeg stemmer på så tidligt så muligt på dagen, da jeg har en datter der sover til middag også så synes kl 11 bliver lidt for sent, hvis hun også skal have lidt glæde af turen

Anmeld

3. juni 2010

Sommerfuglelarven

Vi vil også gerne med

Om det er den 25. eller 27. juni er lige meget for mig, vi kan begge dage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.